تاریخ انتشار: 1402/11/29 08:50
سرنوشت دو تیم پرطرفدار در دست یک مدیر بالادستی!
کد خبر: 1267610

ربیعی از ذوب‌آهن دور شد، به فولاد نزدیک نشد

عدم همکاری مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن با باشگاه فولاد و محمد ربیعی باعث شده آنها بلاتکلیف بمانند.
ربیعی از ذوب‌آهن دور شد، به فولاد نزدیک نشد

به گزارش فرتاک ورزشی

 ماجرای انتقال محمد ربیعی به فولاد خوزستان طی روزهای گذشته بحث داغ فوتبال ایران بوده است؛ در این خصوص مدیران فولاد برای جذب ربیعی اقدام کردند و در این خصوص رضایت اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن را نیز گرفتند.

جلساتی که بهرام رضاییان با اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن داشت، منجر به توافق کامل دو طرف شد. در حالی که همه اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن بعد از اصرار ربیعی به جدایی و انتقال او به فولاد با این مسئله موافقت کردند، اما مخالفت فردی به نام مهدی کوهی که مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن است، باعث شده تا هنوز به‌طور رسمی این انتقال صورت نگیرد.

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در شرایطی هنوز به‌طور رسمی با جدایی ربیعی موافقت نکرده که گفته می‌‌شود روز گذشته شفاها به این مربی اعلام کرده بود منعی برای انتقال به فولاد ندارد. با این حال او هنوز دستوری به هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برای امضای توافق‌نامه جدایی ربیعی نداده است!

این در حالی است که محمد ربیعی در قرارداد خود بندی دارد که می‌تواند به واسطه آن قراردادش را فسخ کند! اگرچه بر اساس قوانین انتقال یک سرمربی از باشگاهی به باشگاه دیگر بدون توافق امکان‌پذیر نیست، اما بند قرارداد ربیعی متفاوت است و به شکلی نوشته شده که او و باشگاه ذوب‌آهن توافق برای جدایی را در ابتدای فصل انجام داده‌اند.

با این حال ربیعی دوست دارد به‌صورت مسالمت‌آمیز از ذوب‌آهن جدا شود و انتظار صدور توافق‌نامه برای فسخ را بگیرد. به همین خاطر فعلا این سرمربی، مدیران فولاد، هیئت مدیره ذوب‌آهن و طرفداران این دو باشگاه قدیمی و پرافتخار فوتبال ایران در انتظار  تصمیم یک مدیر بالادستی هستند. تصمیمی که فعلا همه را در بلاتکلیفی گذاشته و باید دید در ساعات آینده آیا اتفاق جدیدی رخ می‌دهد یاخیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9g8e

آخرین اخبار