تاریخ انتشار: 1402/09/19 06:37
کد خبر: 1263382

طارمی در موقعیت عجیب گیر افتاد

مهاجم ایرانی پورتو در گلزنی دوباره برای تیمش بدشانس بود.
طارمی در موقعیت عجیب گیر افتاد

در یکی از مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت ۲۴ شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو به مصاف کاسا پیا رده یازدهمی رفت.

مهدی طارمی که در دو مسابقه رسمی اخیرشان یک گل مقابل فامالیکائو به ثمر رسانده و یک پاس گل هم در جام حذفی برابر استوریل داشت، در جدال کاسا پیا با انگیزه زیادی وارد زمین شد و می‌خواست چهارمین پاس گل فصل خود را بزند که این اتفاق رقم نخورد ولی فرصت‌های خوبی داشت.

تیم فوتبال پورتو که جدا از شکست در بازی قبلی لیگ کاپ، طی دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال به برتری رسیده بود، موفق شد مقابل کاسا پیا هم به برتری ۳ بر یک دست پیدا کند تا هم‌امتیاز با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین شود ولی بخاطر دو گل کمتر در جایگاه دوم جدول این مسابقات قرار بگیرد.

مهدی طارمی در دقیقه ۸ مقابل کاسا پیا توپ ارسالی به محوطه جریمه را مهار کرد، اما ضربه نمایشی او به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد و هفت دقیقه بعد هم یک خطا و ضربه آزاد به تیم حریف داد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۶۸ قصد داشت موقعیت‌سازی کند و دومین پاس گل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثبت برساند که مدافع حریف مقابل پاس عالی او ایستادگی کرد و نگذاشت این اتفاق بیفتد تا پورتو صاحب کرنر شود.

طارمی در دقیقه ۷۲ هم یک فرصت عالی دیگر در محوطه جریمه کاسا پیا به دست آورد و شانس زدن چهارمین گل فصل خود را داشت، اما ضربه او از کنار تیرک سمت راست دروازه راهی اوت شد.

ملی پوش ایرانی پورتو در دقیقه ۸۱ هم برای سومین بار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این بار ضربه او به گوشه پایین سمت راست دروازه را گلر حریف در اختیار گرفت.

در ششمین دقیقه وقت های تلف شده هم پاس در عمق مهدی طارمی می تواند تبدیل به موقعیت خطرناک شود که توپ راهی اوت شد و او بدون گل و پاس گل این بازی را تمام کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9j6o

آخرین اخبار