تاریخ انتشار: 1402/12/17 20:15
کد خبر: 1268658

در حسرت سه امتیاز/ سپاهان_پیکان چوب‌خط‌ها پُر است

در ادامه هفته نوزدهم لیگ‌برتر تیم سپاهان باید پذیرای تیم پیکان باشد و شاگردان مورایس محکوم به کسب سه امتیاز این دیدار هستند.
در حسرت سه امتیاز/ سپاهان_پیکان چوب‌خط‌ها پُر است

به گزارش فرتاک ورزشی

 سپاهان و پیکان در چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت آقایان حسین زمانی، امید افخمی، مرتضی یوسف شهریاری و فرزاد منصوری روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

غیرقابل باورترین اتفاق لیگ ییست‌و‌سوم تا به اینجای کار کسب صفر امتیاز در چهار بازی اخیر برای شاگردان مورایس بوده است و سپاهان در بهت‌آورترین شرایط خود بسر می‌برد.

طلایی پوشان بعد از کسب پیروزی مقابل شمس‌آذر در جام حذفی امیدوارند در لیگ برتر هم نوار ناکامی‌هایشان در لیگ برتر را پاره کرده و بتوانند بعد از مدت‌ها طعم پیروزی را بچشند.

در آن سو هم پیکان از هفته هفتم تا کنون با پیروزی بیگانه بوده و حتی آمدن عنایتی به جای رسول خطیبی دوای درد خودروسازان نشد و تساوی و شکست‌های  یکان در پایان هفته هجدهم با چهارده امتیاز و دو امتیاز بیشتر به تیم آخر در رتبه سیزدهم قرار بگیرد.

حالا در دیدار فردا سپاهان با تمام توان بدنبال بازگشت به روند خوب اوایل فصلش است و نمی‌خواهد بیشتر از این در بحران باقی بماند.

قابل ذکر است دیوار رفت دو تیم با حساب سه بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید که رضا اسدی، رامین‌رضاییان و آریا یوسفی برای سپاهان و رضا غندی‌پور برای پیکان گلزنان بازی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9krk

آخرین اخبار