تاریخ انتشار: 1402/12/16 10:39
کامبک با طعم تعویضی های گلزن؛
کد خبر: 1268534

صدای پای داریوش در لیگ سه شنیده شد

هرمزی با کامبک بازگشت.
صدای پای داریوش در لیگ سه شنیده شد

به گزارش فرتاک ورزشی داریوش هرمزی سرمربی نام آشنای فوتبال ایران و اللخصوص خوزستان که به تازگی نیز کاندیدای حضور در شورای مجلس به نمایندگی استان خوزستان شده بود بازگشتی دلنشین به لیگ دسته سوم کشور داشت.

هرمزی که بعد از کسب موفقیت های متداوم در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور در لیگ یک نیز به کارش ادامه میداد با تصمیمی غیرمنتظره باز هم به لیگ دسته سوم بازگشت اما اینبار شهر ایلام شهری که نام فوتبال یاد و خاطره شهدای چوار ۶۵ را در یاد ها زنده میکند اما آنها تیمی دارند به اسم صنعت نفت که تنها نام نفت را یدک می‌کشد و خبری از حمایت‌های نفتی در آن نیست!زیرا این اتفاق در لیگ برتر هم یک امر طبیعی می‌باشد چه برسد به تیم تازه تأسیس شده لیگ سه ای!

داریوش هرمزی که به تازگی هدایت صنعت نفت ایلام را عهده دار شده موفق شد در دیداری سخت و نفس گیر در مقابل رخش خودرو تبریز و در خانه میزبانش در حالیکه ۱ بر ۰ از حریفش عقب بود با انجام دو تعویض و جالب تر اینکه با گلزنی دو بازیکن تعویضی اش بازی باخته را با برد شیرین بیرون از خانه عوض کند.

اما نکته جالب تر این بازی که هرمزی در آن نخبه می‌باشد بازی دادن به بازیکن ۱۵ ساله بومی شهر ایلام محمد متین نظری که ۴۶ دقیقه در ترکیب صنعت نفت خوش درخشید تا اتفاقی نادر را در لیگ دسته سوم کشور رقم بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9kwz

آخرین اخبار