تاریخ انتشار: 1402/09/28 08:02
کد خبر: 1264182

سرنوشت دروازه‌بان منچستریونایتد در انتظار پسر پرسپولیس

مسابقه امروز هوادار مقابل سپاهان به احتمال زیاد مسابقه‌ای دشوار برای تیم میزبان خواهد بود.
سرنوشت دروازه‌بان منچستریونایتد در انتظار پسر پرسپولیس

در شرایطی که تیم فوتبال سپاهان مدعی به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ با یک بازی کمتر، با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال مقابل هوادار رده یازدهمی قرار خواهد گرفت تا پنجمین پیروزی متوالی خود را به ثبت برساند. اما تیم هوادار هم متشکل از بازیکنان با تجربه و میدان دیده‌ایست که می‌توانند کار را بر سپاهان سخت کنند. سپاهانی‌ها که در بازی هفته گذشته با سه گل فولاد را شکست دادند در شرایطی مقابل شاگردان محمود فکری قرار خواهند گرفت که بازی‌های آخر هواداری‌ها با تساوی مقابل ملوان و شکست برابر پرسپولیس به پایان رسیده است و آنها دنبال این هستند که حداقل امتیاز را در بازی امروز کسب کنند و حتی نیم نگاهی به دروازه پیام نیازمند داشته باشند.

فکری در نشست مطبوعاتی خود به نوعی با بازیکنان هوادار اتمام حجت کرد و حتی تاکید کرد اگر شرایط تیم همین باشد در نیم فصل بنفش‌ها را ترک می‌کند. در این شرایط امروز مسئولیت بیشتری متوجه بازیکنان هوادار است و در میان آنها، علیرضا حقیقی که یکی از کاپیتان‌های این تیم است، اسم و رفتارشان بیش از بقیه جلب نظر می‌کند. او امروز مقابل قوی‌ترین خط حمله لیگ قرار خواهد گرفت و نقش زیادی در رقم خوردن نتیجه بازی امروز خواهد داشت. حقیقی که بارها با تیم‌های مختلف مقابل سپاهان به میدان رفته، تجربه متوقف کردن خط آتش سپاهان در نساجی با مربیگری محمود فکری در یک بازی به یاد ماندنی و تاریخی را دارد.

حقیقی در آن نمایش، شبیه به کاری را کرد که آندره اونانا دروازه‌بان منچستر یونایتد این هفته مقابل لیورپول، در آنفیلد کرد. البته برای کلین شیت مقابل سپاهان همیشه به جز آمادگی بدنی و تمرکز باید خوش شانس هم باشید که حقیقی امیدوار است اوضاع بر همین منوال پیش برود و بتواند ترمز بهترین خط حمله لیگ و دو مدعی کفش طلای این فصل یعنی اسدی و شهریار را بکشد. جدال این بازیکنان بلند قامت در محوطه جریمه بنفش‌ها در ورزشگاه دستگردی دیدنی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9lkp

آخرین اخبار