تاریخ انتشار: 1402/08/16 07:23
آمار اسفناک کریم در اربیل
کد خبر: 1260682

ناکامی مطلق کریم بنزما؛ مرد سال فوتبال جهان در عراق زمینگیر شد

الاتحاد عربستان که در بازی رفت موفق شده بود نیروی هوایی عراق را با یک گل شکست بدهد و 9 امتیازی شود در دور برگشت در خانه حریف زمینگیر شد.
ناکامی مطلق کریم بنزما؛ مرد سال فوتبال جهان در عراق زمینگیر شد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ الاتحاد عربستان و نیروی هوایی عراق دیروز در ورزشگاه اریبل و از گروه C  این رقابت‌ها رودرروی هم قرار رفتند که در کمال شگفتنی تیم قدرتمند عربستانی با تمام ستاره‌هایش از جمله کریم بنزما ، انگولو کانته، ژوتا و رومارینیو با دو گل به نیروی هوایی عراق باخت تا برای صعود به عنوان تیم نخست چندان هم خاطر جمع نباشد.

نکته مهم در این مسابقه ناکامی مطلق کریم بنزما مرد سال فوتبال جهان در سال 2022 بود که بعد از بازگشت از مصدومیت نسبتا طولانی اولین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان را تجربه می کرد اما در اربیل زمینگیر شد.

بنزما در این مسابقه 28 پاس داد که تمام آنها کوتاه بود و 78.6 درصد دقت داشت اما در نیمه زمین حریف دقت پاسش به 70.6 درصد می‌رسید.عجیب اینکه او در این مسابقه 6 دوئل را باخت و فقط در یک دوئل برنده شد ضمن اینکه در دوئل‌های منطقه‌ای هم دو بار شکست خورد.

کریم بنزما

ستاره فرانسوی الاتحاد این بازی را حتی بدون یک شوت به پایان رساند و هیچ شوت داخل یا خارج از چارچوبی نداشت و فقط یک شوت بلاک شده برایش ثبت شد.در امور تدافعی هم هیچ آمار مثبتی برای او ثبت نشد تا اولین تجربه آسیایی بنزما یک ناکامی مطلق برای او و الاتحاد باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jm9xgl

آخرین اخبار