تاریخ انتشار: 1403/01/16 14:21
کد خبر: 1272158

عکسی شوکه‌کننده از استادیومی که بزرگترین ورزشگاه ایران شد

قربه‌های ساعت ورزشگاه کمی از شش آن‌طرف‌تر رفته، آنچه به چشم می‌آید فوج فوج انسانی است که از مسیر جاده شهید کسایی تبریز به سمت استادیوم روانه می‌شوند تا مسیر پیاده چند کیلومتری را طی کنند و به محل ورزشگاه یادگار امام برسند.
عکسی شوکه‌کننده از استادیومی که بزرگترین ورزشگاه ایران شد

بیش از یک ساعت تا شروع بازی مانده و هنوز تعداد زیادی از تماشاگران در حال حرکت به سمت ورزشگاه هستند اما کافی است نگاهی به سکوها بیندازید تا ببینید علاوه بر صندلی‌ها، فاصله بین سکوها نیز پر شده و تعداد زیادی هم روی میله‌های جداکننده جایگاه‌ها ایستاده‌اند.

در همین حال چند خبرنگار و عکاس به سختی از بین جمعیت عبور می‌کنند و از ورزشگاه خارج می‌شوند تا گزارش و عکس‌های بیشتری را از بیرون استادیوم تهیه کنند و این لحظاتی است که تصویری شوکه‌کننده از استادیوم شکار می‌شود.

 

عکسی شوکه‌کننده از استادیومی که بزرگترین ورزشگاه ایران شد

 

این تصویر نشان می‌دهد هواداران تراکتور علاوه بر تمام ظرفیت ورزشگاه، دیواره‌های استادیوم را هم پر کرده‌اند و تازه این دیواری است که در خارج استادیوم واقع شده و اصلا جزئی از فضای داخل ورزشگاه محسوب نمی‌شود.

به عبارتی تصویر نشان دهنده این است که قسمت پایینی این سکوی سیمانی بیرون ورزشگاه مملو از تماشاگر است و این هواداران مجبور شده‌اند برای تماشای بازی به روی دیواره‌ها بروند.

البته شگفتی زمانی کامل می‌شود که کمی سرتان را بالا ببرید و اسکوربورد را نگاه کنید: ساعت شش و پانزده دقیقه است. هنوز یک ساعت و ربع تا شروع بازی باقی‌مانده اما حتی بیرون استادیوم هم به تسخیر هواداران تبریزی درآمده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbyzz

آخرین اخبار