تاریخ انتشار: 1402/06/16 10:15
کد خبر: 39

تیم فوتبال بانوان "ئاکو" کرمانشاه دسته اولی شد

تیم فوتبال بانوان ئاکو کرمانشاه پس از درخشش در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، سهمیه حضور در لیگ دسته اول را کسب کرد.

تیم فوتبال بانوان "ئاکو" کرمانشاه دسته اولی شد

شهین فیضی مدیر تیم فوتبال بانوان باشگاه ئاکو کرمانشاه در گفت‌وگویی، با اشاره به عملکرد خوب تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به عملکرد مطلوبی که در این رقابت‌ها داشتیم، توانستیم جزء تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول باشیم.

وی افزود: تیم ما در سال‌های گذشته هم سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان را بدست آورده بود، اما به دلیل برخی مسائل نتوانستیم در این لیگ حضور پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال بانوان باشگاه ئاکو کرمانشاه با تاکید براینکه هنوز زمان دقیق شروع رقابت‌های لیگ دسته اول مشخص نشده، گفت: این رقابت‌ها احتمالا در اواخر پاییز برگزار می‌شود.

وی به مشکلاتی که تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول با آن مواجه است اشاره و اظهار کرد: متاسفانه تیم ما هیچ اسپانسری ندارد و تمام هزینه‌های تیم را تا به این لحظه خانم آزاده قمری ملی پوش فوتبال بانوان و سرمربی تیم متقبل شده است.

این مسئول ادامه اداد: علیرغم اینکه با چند سرمایه‌گذار بخش خصوصی رایزنی‌هایی را داشتیم، اما کسی حاضر نیست از  ورزش بانوان حمایت کند، لذا انتظار داریم که مسئولان در این زمینه به ما کمک کنند.

وی تاکید کرد: ناامید نیستیم و کماکان به رایزنی‌های خود برای جذب یک اسپانسر ادامه خواهیم داد، اما می‌خواهیم مسئولان هم در کنار ما باشند تا این رایزنی‌ها به ثمر بنشیند.

فیضی درادامه به دیگر مشکلات این تیم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه تمام زمین‌های چمن مجموعه‌های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده‌اند، برای تمرین  با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: زمین چمن مجموعه ورزشی کوثر که ویژه بانوان است، بیشتر شبیه فضای پارک‌ها است تا زمین چمن، بنابراین امکان تمرین را در این زمین هم نداریم.

مدیر تیم فوتبال بانوان باشگاه ئاکو یادآورشد: زمین دیگری که تیم فوتبال بانوان ما می‌توانند در آنها تمرین داشته باشند، زمین چمن وحدت است که برای هر تایم حدود یک و نیم میلیون تومان از ما اجاره می‌خواهد که پرداخت آن در توان باشگاه نیست.

وی افزود: در حال حاضر تیم ما در زمین چمن آب منطقه‌ای مشغول تمرین است که این زمین هم به دلیل رسیدگی نکردن به وضعیت آن تا یکی دو هفته دیگر کاملا از بین می‌رود.

فیضی عنوان کرد: از طرفی هم اکنون تنها یک بازیکن رده سنی بزرگسالان را در تیممان داریم و مابقی همه در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند و اگر می‌خواهیم در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشته باشیم، باید چند بازیکن جدید را جذب کنیم که فعلا  به دلیل نبود اسپانسر امکانپذیر نشده است.

وی در پایان گفت: زمانی که تیم ما در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور داشت، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه حمایت‌هایی را از تیم ما داشتند تا بتوانیم میزبان دیگر تیم‌های لیگ باشیم و امیدوارم امسال هم برای حضور در لیگ دسته اول شاهد حمایت‌های آنها باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/k2oav3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قدردانی ویژه عزیزی‌خادم از زنان فوتبال ایران