تاریخ انتشار: 1402/06/16 19:52
کد خبر: 15

سردار آزمون تنها راه نجات ژوزه مورینیو؟

سرمربی تیم فوتبال رم در مصاحبه‌ای جالب به برخی از شیطنت‌های حرفه مربیگری‌اش اعتراف کرد.
سردار آزمون تنها راه نجات ژوزه مورینیو؟

ژوزه مورینیو می‌گوید که اگر حرف دلش را درباره بازی رم برابر سویا در فینال فصل گذشته لیگ اروپا بزند، ۱۰ جلسه محروم خواهد شد. او همچنین اعتراف کرد که ۱۳ سال پیش در بازی اینتر تحت هدایتش برابر بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با رو آوردن به جنگ روانی، سعی در به هم ریختن اعصاب رقیب قدیمی‌اش پپ گواردیولا و ستاره وقت بارسایی‌ها، زلاتان ابراهیموویچ داشته است.

آقای خاص با حضور در یک برنامه ویژه تلویزیونی در شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، درباره برخی از لحظات به یاد ماندنی دوران مربیگری‌اش در فوتبال اروپا صحبت کرد. در این برنامه، مورینیو اشاره‌ای هم به نبرد معروف اینتر تحت هدایتش برابر بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۰ دارد؛ نبردی که اینتری‌ها با غلبه بر حریف کاتالان، فینالیست شدند و در آنجا هم با گذر از سد بایرن مونیخ سه‌گانه قهرمانی‌های‌شان را کامل کردند. در این بخش از برنامه، مورینیو با عکسی مونتاژ شده روبرو می‌شود که یک طرف آن تصویر معروف او در حال نجوا کردن در گوش گواردیولا حین صحبت مربی کاتالان با زلاتان ابراهیموویچ در محوطه فنی بارسلونا است و طرف دیگر آن شادی آقای خاص پس از پیروزی تیمش در انتهای مسابقه.

مورینیو با اعتراف به شیطنتش در آن بازی گفت: تصویر سمت چپ جنگ روانی است و سمت راستی شادی و لذت محض.

مورینیو: لوکاکو؟ هنوز درباره آزمون هم نمی‌توانم نظری بدهم

در ادامه از سرمربی پرتغالی خواسته شد که قهرمانی‌اش با منچستریونایتد در لیگ اروپا در سال ۲۰۱۷ را با باخت فصل گذشته‌اش در فینال همین رقابت‌ها برابر سویا به عنوان سرمربی رم مقایسه کند و او گفت: مانند هم هستند. بردن لیگ اروپا با منچستریونایتد در من یک احساس معمولی ایجاد می‌کند. در مورد فینال فصل گذشته اما اگر بخواهم حرف دلم را بزنم، ۱۰ جلسه محروم می‌شوم.

مورینیو سال ۲۰۲۲ با رم موفق شد با غلبه بر فاینورد در فینال، فاتح لیگ کنفرانس اروپا شود. یک مرحله قبل از آن جالوروسی لسترسیتی را حذف کرد. او در مقایسه آن دو نبرد، گفت: ممکن بود ما قهرمان نشویم هرچند من هرگز بعد از باختن گریه نکرده‌ام. گاهی اوقات من بعد از پیروزی‌های‌مان گریه می‌کنم مثل آن دو بازی‌مان که تاریخی بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/k2ov3x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره کرواسی هم‌تیمی رونالدو در النصر شد