تاریخ انتشار: 1403/01/03 10:32
کد خبر: 1271711

استارت تغییر نسل تیم ملی با این سه تعویض

انجام سه تعویض همزمان با استفاده از بازیکنان جوان و آینده‌دار از اتفاقات مهم بازی دیروز بود.
استارت تغییر نسل تیم ملی با این سه تعویض

به گزارش فرتاک ورزشی

دیدار برابر تیم ملی ترکمنستان فرصتی بود تا کادر فنی تیم ملی بتواند به برنامه‌ها و وعده‌های خود مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی بپردازد و از بازیکنانی که میانگین سنی تیم را پایین آورده و تاکنون کمتر از آنها استفاده شده بود، بهره بگیرد.

روز گذشته شاهد انجام نخستین بازی ملی نفراتی همچون حزبابی و محمدرضا آزادی بودیم. ضمن اینکه سامان فلاح هم دومین بازی ملی خود را انجام داد. علاوه بر اینها الهیار صیادمنش نیز پس از مدت ها دوری از ترکیب تیم ملی، توانست در ۲۰ دقیقه پایانی به میدان برود.

حضور این چهره‌های جوان و آینده‌دار می‌تواند نوید آغاز تغییر نسل تیم ملی با استفاده از بازیکنان کم سن و سال باشد. به خصوص اینکه نفراتی چون صالح حردانی و محمد محبی ۲۵ ساله نیز در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند.

علاوه بر این، محمد قربانی که فقط ۲۲ سال سن دارد یا آرشا شکوری ۱۷ ساله به همراه سعید سحرخزان ۲۰ ساله نیز روی نیمکت حضور داشتند که فرصت بازی را به دست نیاوردند.

بدون شک یکی از مهمترین لحظات دیدار دیروز، به سه تعویض همزمان کادر فنی تیم ملی در دقیقه ۷۰ برمی‌گردد. جایی که سامان فلاح به همراه الهیار صیادمنش و مهدی قایدی به صورت همزمان وارد زمین مسابقه شدند تا عنصر جوانی را به تیم ملی تزریق کنند.

پیش از این نیز در جام ملت‌های آسیا شاهد درخشش مهدی قایدی بودیم و او روز گذشته یک بار دیگر تجربه حضور در تیم ملی را به دست آورد. الهیار نیز که در تیم وسترلو بلژیک به میدان می رود، بازگشت خوبی به تیم ملی داشت تا کادر فنی بتواند در ادامه بازی‌ها روی او حساب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqadad

آخرین اخبار