تاریخ انتشار: 1402/08/28 10:07
کد خبر: 1261483

اقدام درست و بموقع نورافکن/ فرار از حواشی!

آخرین بازی سپاهان در لیگ مقابل پرسپولیس در حالی با پیروزی ارزشمند طلایی‌پوشان مقابل مدافع عنوان قهرمانی تمام شد که حواشی دردسرسازی برای نورافکن ایجاد شد.
اقدام درست و بموقع نورافکن/ فرار از حواشی!

 به گزارش فرتاک ورزشی؛ نورافکن پس از چند ماه دوباره به دایره فوتبال ایران بازگشته است. او دچار مصدومیتی بدهنگام در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر شد و حالا چند هفته‌ای می‌شود با پشت سر گذاشتن عمل جراحی بار دیگر به زمین تمرین بازگشته است.

در این بین اما مصاف برابر پرسپولیس سبب ایجاد حاشیه برای نورافکن شد. او در ابتدای مسابقه از تونل قسمت شمال غربی ورزشگاه نقش جهان قصد ورود به زمین را داشت که به دلیل قرار گرفتن مقابل سکوهای پرسپولیسی وارد یک چالش اجتناب‌ناپذیر شد.

البته که نورافکن می‌توانست از شعارهایی هواداران پرسپولیس فرار کند، اما رفتاری انجام داد که سبب شد برخورد با او شدیدتر شود و در ادامه فدراسیون فوتبال هم تاکید کرد به اتفاقات رخ داده در نقش جهان رسیدگی خواهد کرد.

در این بین اما نورافکن پیش از اینکه به جلسه با مسئولان فدراسیون برود با انتشار یک استوری از هواداران سپاهان و همینطور هواداران پرسپولیس بابت اتفاقاتی که پیش از آغاز مصاف دو تیم در ورزشگاه نقش جهان رخ داد، عذرخواهی کرد تا با این شیوه نشان دهد قصد ماندن در حاشیه فوتبال را ندارد و تمرکزش را روی بازگشت به مستطیل سبز گذاشته است.

امید نورافکن

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqagea

آخرین اخبار