تاریخ انتشار: 1402/09/27 22:10
کد خبر: 1264159

فقط و فقط سه امتیاز/ استقلال خوزستان _پرسپولیس هیچ کس مساوی نمی‌خواهد

تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
فقط و فقط سه امتیاز/ استقلال خوزستان _پرسپولیس هیچ کس مساوی نمی‌خواهد

پوریامنصوری؛ تیم‌ استقلال خوزستان در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز میزبان تیم پرسپولیس خواهد رفت و این در حالیست که هردو تیم با انگیزه‌های متفاوت بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار خواهند بود.

اطلاعات بازی:

دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برای انجام بازی هفته سیزدهم فردا سه شنبه ۲۸ آذر از ساعت ۱۳ در ورزشگاه غدیر شهر اهواز و با قضاوت آقایان امیر عرب براقی، فرهاد مروجی، محمدعلی پورمتقی و میثم حیدری مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم‌ها:

استقلال خوزستان از ابتدای فصل تا کنون موفق به کسب پیروزی نشده و با چهار امتیاز قعر نشین مطلق لیگ بیست و سوم بوده و کار بسیار سختی را برای ادامه فصل در پیش دارد.

شاگردان سیروس پورموسوی  در هفته‌های گذشته عملکرد فنی بهترین داشته اما در کسب نتیجه ناموفق بوده اما در دیدار فردا قطعا انگیزه‌های متفاوتی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارند و این موضوع شرایط برای سرخپوشان تهرانی سخت می‌کند.

اما در سوی دیگر پرسپولیسی قرار دارد که با یک امتیاز دربی پر حاشیه را پشت سر گذاشته و  با خشم و انگیزه‌هایی متفاوت به خوزستان رفته و قطعا فردا برد پر گلی را برای ماندن در جمع مدعیان و تزریق روحیه تیمی تا پایان نیم فصل خواهان است.

شاگردان گل‌محمدی که در ۵ بازی گذشته لیگ تنها یک برد را کسب کرده تا پایان نیم‌فصل چوب خطشان برای از دست دادن امتیاز پُر شده و تمام توانشان را برای شکست میزبان ته جدولی اما پُر اشتیاق به کار خواهند گرفت و خواستار  بازگشت به جمع سه تیم بالای جدول را در پایان هفته سیزدهم هستند.

تقابل‌ها:

نام استقلال خوزستان و پرسپولیس یادآور رقابت جذاب دو تیم در لیگ پانزدهم است، جایی که پرسپولیس متحول شده برانکو از انتهای جدول خود را به خوزستانی‌ها رساند اما در پایان آبی‌های اهواز به لطف تفاضل گل بهتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در آن فصل دیدار رفت به سود استقلال خوزستان به پایان رسید و در دیدار برگشت سرخپوشان موفق به شکست رقیب شدند.

دو تیم در مجموع ۱۰ بار به مصاف هم رفتند که استقلال یک و پرسپولیس ۶ بار به برتری رسیده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

نکات جالب:

*دانیال اسماعیلی‌فر مدافع پرسپولیس از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

* پرسپولیس با ۶ گل خورده و استقلال خوزستان با ۶ گل زده در لیگ بیست‌وسوم، فردا جدال یکی از بهترین خطوط دفاع و بدترین خطوط حمله لیگ را برگزار می‌کنند.

* پرسپولیس با سه برد یک تساوی و یک شکست، تا به اینجای فصل یکی از بهترین عملکردها را در دیدار‌های خارج از خانه بین سایر تیم‌ها دارد و فردا بدنبال کسب سه امتیاز در ششمین بازی خارج ازخانه است.

* تقابل امیر حسین پیروانی مربی استقلال خوزستان با برادرش افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در دیدار فردا از نکات جالب توجه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqak9x

آخرین اخبار