تاریخ انتشار: 1402/12/20 19:37
همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند؛
کد خبر: 1268911

سروش: درویش کار خیلی قشنگی کرد

سروش رفیعی می‌‌گوید پیروزی برابر فولاد انرژی خوبی به بازیکنان پرسپولیس داده تا آنها با روحیه بالاتری برای دربی آماده شوند.
سروش: درویش کار خیلی قشنگی کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

سروش رفیعی در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص شرایط سرخپوشان برای دربی صحبت کرد. او گفت: شرایط خوب است. ما این دو روز ریکاوری خوبی کردیم و بازی فولاد هم انرژی خوبی به ما داده و آماده هستیم که یک بازی خوب انجام بدهیم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند داشته باشیم.

او درباره تغییر داور دربی به دلیل انتشار تصویر وی در حال تشویق پرسپولیس گفت: هر کسی که بیاید، همه موظف هستیم که به نظرشان احترام بگذاریم. امیدوارم که قضاوت هم مثل همیشه عالی و خوب باشد.

رفیعی در مورد استفاده از VAR در دربی گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ می‌دهد. درست است که دربی یک بازی حساس از نظر هواداران است اما فکر می‌کنم این امکانات و شرایط باید برای همه تیم‌ها در همه استادیوم‌ها باشد. به هر حال همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند و به امتیازهایشان نیاز دارند. شاید VAR هم بتواند به نتیجه‌گیری آنها و قضاوت داوران کمک کند.

وی افزود: من هزاران بار گفتم ما نمی‌توانیم مستقیما از داورهایمان گلایه کنیم، به دلیل اینکه اگر اشتباهی نبود، VAR نمی‌آمد. VAR آمد که کمک کند و باید برای همه بازی‌ها باشد. به هر حال در همه دنیا تاثیر هم داشته و نمی‌دانم چرا به مملکت ما نمی‌آید‌.

ستاره سرخپوشان همچنین در خصوص شرایط دو تیم برای دربی گفت: اکثر دربی‌ها جذاب بوده است. شاید حساسیت از کیفیت بازی می‌گیرد اما من فکر می‌کنم دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و اصلا ربطی ندارد که چه تیمی صدر است و چه تیمی پایین‌تر است. مطمئنا تیم خوب استقلال هم با تمام توانش برای این بازی حضور پیدا می‌کند و ما هم بسیار آماده هستیم.

وی با اشاره به حضور هواداران در این بازی ادامه داد: امیدوارم هواداران بیایند و استادیوم را پر کنند. نمی‌دانم چرا می‌شنوم که قرار است ۴۰-۴۵ هزار هوادار بیایند. نمی‌دانم وقتی جا هست و مردم می‌توانند بیایند و لذت ببرند، کمتر است اما امیدوارم استادیوم پر شود و همه از دیدن بازی لذت ببرند.

سروش رفیعی- گورگی گولسیانی

رفیعی در واکنش به اینکه مشخص نبودن تاریخ دربی می‌تواند روی بازیکنان تاثیر بگذارد، عنوان کرد: ما که برای روز چهارشنبه آماد‌ه‌ایم و اگر تغییر اتقاقی بیفتد، برنامه‌های تمرینی‌مان عوض می‌شود.

او که پیش از این در گفتگویی عنوان کرده بود فوتبال برای بچه فقیرهاست، در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این باره عنوان کرد: نظر من است. معمولا کم پیش می‌آید که ببینید یک بچه پولداری بیاید و این سختی‌های فوتبال را به جان بخرد. شاید بودند بازیکنانی که علاقمند به فوتبال بودند و از نظر وضعیت مالی هم خانواده‌شان در رفاه خوبی بودند اما معمولا کم پیش می‌آید. شاید بیشتر از ۹۵ درصد فوتبالیست‌های دنیا، آنهایی بودند که در شرایط ضعیفی بودند و این انگیزه‌ای که من فوتبالیست می‌شوم و با درآمدم به خانواده‌ام کمک می‌کنم، باعث این اتفاق شده است.

رفیعی در پاسخ به اینکه آیا به این هدف رسیده است، گفت: من فکر می‌کنم در این زمینه بله. در این زمینه حداقل چیزی که بود، این بود که توانستم به خانواده‌ام کمک کنم. یک آرزویم این بود که ببیم خانواده و پدر و مادرم مشکلی نداشته باشند و راحت زندگی کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqaldx

آخرین اخبار