تاریخ انتشار: 1403/01/12 18:55
کد خبر: 1272059

آرتتا: از تساوی راضی نیستیم، اما عملکردمان مقابل سیتی امیدوارکننده بود

میکل آرتتا عملکرد تیمش در ورزشگاه اتحاد را دستاورد بزرگی می‌بیند.
آرتتا: از تساوی راضی نیستیم، اما عملکردمان مقابل سیتی امیدوارکننده بود

هفته سی‌ام لیگ برتر با تساوی بدون گل منچسترسیتی و آرسنال همراه شد تا لیورپول راهی صدر جدول شود. توپچی‌ها با واگذاری مالکیت توپ به حریف، خلاف بازی آوریل 2023، اجازه خلق موقعیت به حریف ندادند و البته خبری از اشتباهات فردی هم نبود. میکل آرتتا در واکنش اولیه به بازی گفت:

عملکرد آرسنال مقابل منچسترسیتی

بازی امروز هیجان‌انگیز و واقعا طاقت‌فرسا بود. به عقیده من، عملکرد ما در این دیدار بسیار خوب بود. از لحاظ دفاعی فوق‌العاده عمل کردیم. ما در بحث پرسینگ عملکرد خوبی داشتیم و برای حریف در مناطق بالای زمین مشکلات زیادی ایجاد کردیم. آن‌ها با رویکرد فشرده خود، کار را برای ما سخت می‌کردند و خروج از این فشار واقعا دشوار بود. نکته قابل توجه این است که منچسترسیتی طی 3 سال اخیر همواره در خانه گلزنی کرده بود. با این حال، ایراد کار ما این بود که در برخی موقعیت‌ها با توپ به خوبی عمل نکردیم.

پس از 882 روز، یک تیم انگلیسی در اتحاد کلیت شیت کرد

چنین عملکردی توانایی فردی بازیکنان آرسنال را نشان می‌دهد. تیم‌های زیادی در ورزشگاه اتحاد عملکرد ما را ارائه نکرده‌اند، مخصوصا وقتی چیزهایی علیه ما وجود داشت. در چنین شرایطی، واکنش مناسب الزامی است و این بازی، گامی دیگر در جهت پیشرفت ما محسوب می‌شود. اهداف ما همچنان پابرجا هستند. ما خواهان کسب پیروزی بودیم. متاسفانه از نتیجه بازی لیورپول آگاهیم، اما باید به تلاش های خود ادامه دهیم. هنوز برای انجام بازی‌های بیشتر و کسب امتیاز، فرصت های زیادی باقی مانده است.

چرا ساکا تعویض شد؟

او تنها یک روز با ما تمرین کرده بود. به همین دلیل، بازی به مدت 90 دقیقه برای ساکا خیلی زود بود. 

اهمیت یک امتیاز مقابل منچسترسیتی

امتیاز امروز به باور ما برای ادامه عملکردمان کمک می‌کند. وقتی بچه‌ها در چنین جایگاهی قرار دارند، یعنی می‌خواهند قهرمان شوند.  

پیشرفت آرسنال

ما در حال پیشرفت هستیم و یاد می‌گیریم که چطور در چنین بازی‌هایی رقابت کنیم. یک قدم دیگر برای برداشتن باقی مانده است و شما باید برنده شوید. امروز توانستیم مساوی بگیریم اما باید برنده می‌شدیم. 

اگرچه بردن همیشه خوشایند است، اما فکر می‌کنم قدم بزرگی برداشته‌ایم. تجربه تلخ سال گذشته در همین ورزشگاه را در ذهن داشتیم و امسال با رویکردی متفاوت وارد زمین شدیم. 

بخش‌هایی از بازی را فوق‌العاده اجرا کردیم، اما بخش‌های دیگری هم بودند که احساس می‌کنیم جای کار زیادی وجود دارد، به خصوص در فاز اول بازیسازی با توپ. در این بخش، خونسردی و صبر کافی برای بازی‌سازی بیشتری نداشتیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqz6k8

آخرین اخبار