تاریخ انتشار: 1403/01/23 09:47
کد خبر: 1272535

دو ستاره اینتر در تور تیم های اروپایی /تورام جانشین امباپه می‌شود؟

دو بازیکن اینتر برای بازار تابستانی در تیررس تیم‌های اروپایی قرار دارند.
دو ستاره اینتر در تور تیم های اروپایی /تورام جانشین امباپه می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

پس از اینکه نیکولو اسکیرا خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داد که باشگاه اینتر در صورت دریافت پیشنهادی خوب، ممکن است تابستان پیش رو اقدام به فروش مارکوس تورام کند و در صورت رقم خوردن این اتفاق، جاناتان دیوید مهاجم کانادایی تیم لیل را به عنوان جانشین مهاجم فرانسوی‌اش در نظر گرفته، حالا خبر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن خواهان به خدمت گرفتن تورام از اینتر است. اسکیرا گزارش داده بود که مدیر برنامه‌های جاناتان دیوید در حال حاضر در ایتالیا است و با نمایندگان باشگاه اینتر هم مذاکراتی داشته است.

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در شماره امروز خود (پنجشنبه) گزارش داد؛ جذب مارکوس تورام از اینتر ایده‌ای برای پاری‌سن‌ژرمن به منظور جایگزینی کیلیان امباپه است که گفته می‌شود در این تابستان به احتمال زیاد به رئال مادرید ملحق خواهد شد. اینتر روی مهاجم فرانسوی‌اش 80 میلیون یورو قیمت‌گذاری کرده و قصد دارد از مبلغ حاصل از فروش تورام اقدام به جذب آلبرت گودموندسون مهاجم ایسلندی جنوا و آلساندور بونجورنو مدافع ایتالیایی تورینو کند.

تورام 26 ساله در اولین فصل حضورش در اینتر در 40 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 12 گل، 12 پاس‌گل هم ساخته است. قرارداد فعلی او با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2028 اعتبار دارد.

 در سوی دیگر پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر می‌دهد که باشگاه استون‌ویلا نسبت به جذب دنزل دومفریس بال هلندی اینتر علاقه‌مند است و تماس‌هایی هم با نزدیکان این بازیکن داشته است. اینتر آماده فروش دومفریس 27 ساله است و برای فروش او 30 میلیون یورو می‌خواهد، هرچند هنوز پیشنهاد رسمی برای این بازیکن دریافت نکرده است.

دومفریس که قراراد فعلی‌اش با اینتر در پایان فصل آینده منقضی می‌شود، این فصل در 31 بازی توسط سیمونه اینزاگی به بازی گرفته شده که حاصل آن 3 گل‌زده و 6 پاس‌گل بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzegx

آخرین اخبار