تاریخ انتشار: 1402/06/08 13:05
کد خبر: 385

قرعه شانس به نام پرسپولیسی‌ها! | بازگشت سرخ‌ها به کورس قهرمانی؟

تیم پرسپولیس پس از توقف هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن امروز در لیگ برتر به مصاف فولادی می‌رود که سرمربی ندارد.
قرعه شانس به نام پرسپولیسی‌ها! | بازگشت سرخ‌ها به کورس قهرمانی؟

پرسپولیس که دچار یکنواختی و تکرار شده امشب به زمین فولاد می‌رود که با رفتن منصوریان احتمالا شکل جدیدی پیدا خواهد کرد.

۲فصل قبل، تیم پرسپولیس در شروع فصل و در همان هفته اول به اهواز رفت و فولاد را با ۳گل شکست داد. در آن روز هدایت فولاد بر عهده عبدالله ویسی بود و پرسپولیسی‌ها خوش‌شانس بودند که تیم اهوازی را در آن شرایط شکست دادند، چون ۳هفته بعد ویسی برکنار شد، نکونام به اهواز برگشت و فولاد دوباره سروشکل قدرتمند خودش را پیدا کرد.

ظاهرا امسال هم پرسپولیسی‌ها ‌چنین شانسی برای بازی با فولاد آورده‌اند. قرمزپوشان خوزستان با علیرضا منصوریان بدترین شروع تاریخ خودشان را داشته‌اند و با رفتن منصوریان حالا فولاد بدون سرمربی است. این تیم احتمالا در هفته‌های آتی با یک سرمربی نامدار دوباره به روزهای اوجش برمی‌گردد و در این میان پرسپولیس شاید آخرین تیمی باشد که فرصت رویارویی با یک فولاد ضعیف را خواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها هفته گذشته نخستین توقف فصل جدید را تجربه کردند و در مقابل ذوب‌آهن ناکام شدند. نخستین گل خورده بیرانوند در فصل جدید توسط خودی‌ها زده شد و در خط حمله نیز پرسپولیس همچنان فاقد مهاجم کارآمد و گلزن نشان داد.

درحالی‌که فقط چند ساعت تا پایان نقل‌وانتقالات باقی مانده، مشکلات پرسپولیس در خط حمله همچنان پابرجاست و هواداران امید چندانی به خط آتش تیمشان ندارند. شاگردان یحیی با این شرایط به اهواز رفته‌اند و شاید تنها امیدواری آنها به این است که با ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ بازی دارند.

تیم گل‌محمدی که از ۳بازی گذشته با ۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است می‌توانند با پیروزی در این دیدار دوباره به کورس قهرمانی بازگشته و در رده دوم جدول صعود کنند. 

طی ۳هفته اول و تا این مقطع، فولاد با ۹گلی که دریافت کرده ضعیف‌ترین دفاع لیگ را داشته است. این تیم به‌طور میانگین در هر بازی ۳گل خورده و خط حمله پرسپولیس که به‌طور میانگین فقط یک گل در هر بازی می‌زند، شاید در اهواز کمی موفق‌تر از قبل عمل کند. از آن طرف البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد؛ اینکه با جدایی منصوریان بندها از پای بازیکنان فولاد باز شده باشند و شوک رفتن او باعث شود چهره جدیدی از این تیم جنوبی را مقابل پرسپولیس شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/l4ml83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن ملی پوش پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد