تاریخ انتشار: 1402/10/09 15:54
کد خبر: 1265160

خطیر: امتیازات سپاهان نباید بخشیده می‌شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرق ما با ۲ باشگاه لیگ برتری این است که آنها به قول خودشان زرنگی کرد و قوانین را دور زدند اما استقلال به قوانین احترام گذاشت!
خطیر: امتیازات سپاهان نباید بخشیده می‌شد

علی خطیر  در پایان بازی این تیم با پیکان که با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم یک بازی خوب و منسجم را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به برتری برسیم و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آوریم.

وی افزود: از بازیکنان با غیرت و کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم که نقش اول و مهم را در این برتری ایفا کردند. امیدواریم در نیم فصل دوم استقلال را تقویت کرده و مقتدرانه به سمت قهرمانی که هدف استقلال است، حرکت کنیم.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: قانون سقف بودجه قانون خوبی بود. من خودم در این قوانین نقش داشتم. اگر قانون سقف بودجه وضع نمی‌شد اتقاقات خیلی بدی در فوتبال رخ می‌داد. درآمدهای فوتبال محدود اما هزینه‌های آن سرسام‌آور است، وقتی درآمد و بودجه با هم جور نباشد سیستم دچار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: باز هم می‌گویم قانون سقف بودجه قانون خوبی بود. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خوبی را صادر کرد، با اینکه من اعتقاد داشتم باید خیلی بیشتر از سپاهان امتیاز کسر می‌شد. همین الان نگاه کنید هزینه تیم بستن یک باشگاه که به شیر دولت وصل است در فصل نقل و انتقالات بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان است! این باشگاه به قوانین بی‌احترامی کرده است. اعتقاد دارم چهار امتیاز سپاهان نیابد بازگردانده می‌شد.

خطیر افزود: کمیته استیناف باید رای بهتری را صادر می‌کرد. اما ایرادی ندارد، خداوند آن بالاست و حالا بهانه دست دوستان نیست که نتایج بیرون از زمین تعیین می‌شود. همچنان با قدرت ادامه می‌دهیم. به بازیکنان گفتم باید تمرکز خود را حفظ کرده و با قدرت در نیم فصل دوم حاضر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyb697

آخرین اخبار