تاریخ انتشار: 1402/09/17 07:46
کد خبر: 1263084

فکری: پرسپولیس تیمی بزرگ با مربی توانمندی است

سرمربی هوادار درباره انتخاب اشکان خورشیدی برای قضاوت بازی تیمش با پرسپولیس گفت: من به اشکان خورشیدی حق می‌دهم که قبل و بعد از بازی طرفدار پرسپولیس باشد و حتی در شادی‌های تیم هم شرکت کند اما باتوجه به مسئولیتش توقع داریم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد.
فکری: پرسپولیس تیمی بزرگ با مربی توانمندی است

محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها شرایط خوبی دارند. انگیزه لازم را برای این بازی دارند و امیدوارم فردا بهترین کیفیتشان را ارائه دهند و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان برسیم. پرسپولیس مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و امیدارم بازی زیبایی شود.

او ادامه داد: بازی کردن با تیم‌های بزرگ سختی‌های خودش را دارد. اینکه پرسپولیس در آسیا نتوانست نتیجه بگیرد و رتبه‌ نه چندان خوبی در جدول دارد، باعث می‌شود فقط برای سه امتیاز به زمین بیاید. کار ما سخت‌تر می‌شود اما امیدوارم بچه‌ها نتیجه بگیرد.

سرمربی هوادار در خصوص حساسیت بازی باتوجه به نزدیکی داربی پایتخت گفت: فکر نمی‌کنم داربی حساسیت خاصی را در این بازی به وجود بیاورد. شاید بازیکنان پرسپولیس حواسشان جمع تر باشد که کارت نگیرند و در ادامه با سه امتیاز به استقبال داربی بروند. در کل فکر نمی‌کنم حساسیت زیادی داشته باشد.

او درباره کسب نتایج مطلوب هوادار در سه فصل اخیر مقابل پرسپولیس بیان کرد: آمار خیلی تاثیرگذار نیست. هر بازی شرایط خودش را دارد. با این حال امیدواریم این آمار به روحیه و اعتماد به نفس تیم کمک کند تا بازی بهتری ارائه دهند تا با امتیاز از بازی خارج شویم.

محمود فکری درباره قضاوت اشکان خورشیدی، داور حاشیه ساز فصل گذشته در این دیدار گفت: در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند. در ایران هم همه کسانی که در فوتبال هستند، شاید یک روزی طرفدار یکی از دو تیم پایتخت بودند و حالا داور یا مسئول هستند. من به اشکان خورشیدی حق می‌دهم که قبل و بعد از بازی طرفدار پرسپولیس باشد و حتی در شادی‌های تیم هم شرکت کند اما باتوجه به مسئولیتش توقع داریم قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد. امیدوارم سوت او تعیین کننده نتیجه بازی نباشد. پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد که بتواند بدون سوت داور بازی را ببرد. امیدوارم خورشیدی کاملا عادلانه سوت بزند تا مشکلی برای هیچکس به وجود نیاید.

دنبال ضربه زدن به پرسپولیس نیستیم

او در خصوص هدف تیمش در بازی مقابل تیمی که شش بازی نتوانسته است پیروزی به دست بیاورد، گفت: ما به عملکرد گذشته تیم فکر نمی‌کنیم. ما برای بهتر کردن اوضاع خودمان تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به نیمه بالای جدول برسیم. ما زیاد به اینکه به پرسپولیس ضربه بزنیم فکر نمی‌کنیم و به دنبال هدف خودمان هستیم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

فوتبالیست باید از بدنش مراقبت کند

سرمربی هوادار در خصوص زندگی فوتبالیست‌ها و حواشی آن‌ها عنوان کرد: در زمان ما هم بازیکنان بسیار خوبی داشتیم که خوب زندگی نمی‌کردند و برای خودشان و باشگاه مشکل‌ساز می‌شدند. حالا ما هم باید در مقابل باشگاهی که برایش کار می‌کنیم مسئولیت پذیر و متعهد باشیم. خیلی مهم است که یک فوتبالیست از بدنش مراقبت کند تا آسیب نبیند. خواب، تمرین و خوراکش باید به موقع باشد. من امیدوارم بچه‌های ما توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند. البته وقفه‌های لیگ خیلی تاثیر می‌گذارد و بازیکن باید دقت بیشتری داشته باشد تا آسیب نبیند و ما هم دست پر در زمین از آن‌ها استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyb8e6

آخرین اخبار