تاریخ انتشار: 1402/10/02 21:25
کد خبر: 1264584

شاید بازی آخر یحیی/ پرسپولیس_شمس آذر آخرین فرصت‌ مقابل غول کش‌ها

پرسپولیس و شمس آذر در چارچوب هفته چهاردهم به مصاف هم خواهند رفت.
شاید بازی آخر یحیی/ پرسپولیس_شمس آذر آخرین فرصت‌ مقابل غول کش‌ها

به گزارش فرتاک ورزشی

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فردا آغاز می‌شود و تیم مرسپولیس در تهران مقابل شمس آذر قزوین قرار خواهد گرفت

اطلاعات بازی:
در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر عصر فردا تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی، فرهاد فرهادپور، بهمن عبداللهی و امیرسامان سلطانی برگزار می‌شود.

تیم‌ها

دریای پرتلاطم و آشفته پرسپولیس در لیگ بیست‌‌وسوم هر هفته از ساحل آرامش دورتر شده و یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان بحران بزرگی را تجربه می‌کند.

مدافع عنوان قهرمانی در بدترین فرم هفت فصل اخیر خود قرار گرفته کسب تنها یک برد در ۹ دیدار اخیر شجاعت، جسارت و خودباوری را از بازیکنان این تیم گرفته است.

پرسپولیس حتی برد پر گل در دیدار فردا شرایط مناسبی نخواهد داشت اما عدم نتیجه‌گیری می‌تواند تبعات فراوانی را برای این تیم بدنبال داشته باشد.

در آن سو شمس آذر که اولین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند لیگ را با امتیاز منفی سه شروع کرد و در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.

بزرگترین ویژگی تیم سعید دقیقی عملکرد خوب در مقابله تیم‌های بزرگ و البته در دیدار‌های خارج از خانه است که این موضوع حسابی هواداران پرسپولیس را نگران کرده و باید دید تیمی که گریبان تمام مدعیان را گرفته فردا هم می‌تواند برای یحیی گل محمدی دردسر ساز شود یا خیر؟
نکات مهم:
*گفته می‌شود محمد حسین کنعانی‌زادگان به علت مصدومیت بازی فردا را از دست داده تا در کنار وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی غایبین نامدار سرخپوشان باشند.

*گیورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی که به علت مصدومیت در دیدار هفته قبل غایب بودند آماده حضور در میدان هستند.

*عدم استقلال هواداران از بلیط فروشی، از نکات جالبیست که بیانگر  قهر هواداران را با تیم محبوبشان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyb997

آخرین اخبار