تاریخ انتشار: 1402/12/02 13:43
کد خبر: 1267812

تماس بایرنی‌ها با آلونسو/ منتفی شدن احتمال حضور کلوپ در مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ برای یافتن جانشینی مناسب برای توماس توخل در پایان فصل جاری، دست به کار شده است.
تماس بایرنی‌ها با آلونسو/ منتفی شدن احتمال حضور کلوپ در مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد در پی توافق دوجانبه با توماس توخل، طرفین در پایان فصل جاری مسیر خود را از یکدیگر جدا خواهند کرد. به این ترتیب مدیران بایرن برای یافتن گزینه‌ای مناسب از حالا فرصت دارند تا تمامی گزینه‌های موردنظرشان را مورد بررسی قرار دهند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گزارش داد؛ بایرن مونیخ با مدیر برنامه‌های ژابی آلونسو تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت بایرن در تابستان‌ پیش رو را جویا شده است. سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن که تیمش صدرنشین فعلی بوندس‌لیگای آلمان است، اما در حال حاضر تنها روی تیم خودش تمرکز دارد. با این وجود، بایرن شانس خیلی خوبی برای استخدام آلونسوی 42 ساله دارد، این در حالی است که لیورپول هم نسبت به استخدام هافبک پیشین خود علاقه‌مند است.

ژابی آلونسو که اخیراً قراردادش را با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2026 تمدید کرده است، گفته می‌شود با مدیران این باشگاه آلمانی توافق کرده که تابستان پیش رو در صورت دریافت پیشنهاد از یکی از باشگاه‌های قبلی خود که سابقه بازی در آنها داشته، یعنی رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول، بتواند این تیم آلمانی را ترک کند. تیم تحت هدایت او که در 32 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده، در حال حاضر با 58 امتیاز و هشت امتیاز برتری نسبت به بایرن، صدرنشین بوندس‌لیگاست.

«اسکای اسپورت آلمان» همچنین خبر داد؛ منابع تأیید کرده‌اند که احتمال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت باواریایی‌ها در تابستان پیش رو صد درصد منتفی است و این مربی آلمانی که سابقه هدایت تیم‌های ماینتس و بوروسیا دورتموند را نیز دارد، به برنامه خود مبنی بر استراحت یک ساله پایبند است و قصدی برای مربیگری در فصل آینده ندارد.

یورگن کلوپ 56 ساله که تصمیم گرفته در پایان فصل جاری به حضور 9 ساله‌اش در این تیم پایان دهد، در سال 2015 هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت و در این سال‌ها لیورپول را به روزهای اوج خود بازگرداند که حاصلش هفت قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyba56

آخرین اخبار