تاریخ انتشار: 1402/12/08 07:18
کد خبر: 1268136

کارت بازی مطهری صادر شد/ اضافه شدن یک پرسپولیسی به تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که کارت بازی امیر ارسلان مطهری صادر شده است.
کارت بازی مطهری صادر شد/ اضافه شدن یک پرسپولیسی به تراکتور

هوشنگ نصیرزاده دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال‌برتر شبکه سه سیما اظهار کرد: کارت بازی امیر ارسلان مطهری صادر شد و محمد عسگری هم به کادر فنی اضافه شد و برای حضور روی نیمکت مشکلی نخواهد داشت.

او درباره ناکامی تراکتور برابر هر سه مدعی گفت: خمس مسئولیت این شکست‌ها را پذیرفته است. باشگاه تمام کار های لازم را در بحث جذب بازیکن انجام داده بود. ۶۵ تا ۷۰ درصد مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم و در این موضوع جزو تیم‌های اول هستیم. باید بیشتر به چیدمان بازیکنان دقت می‌کردیم اما مسئولیت فنی بر عهده خمس است و انشاالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

نصیرزاده افزود: پیدا کردن بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی دشوار است و بازیکنان قابل استفاده را می‌توان جذب کرد. بازیکنان خارجی تا زمانی که قرارداد نبندند سر تمرین حاضر نمی‌شوند و با کیوتو توافق کردیم و با توجه به عدم آمادگی او قرارداد را فسخ کردیم. او به چند ماه تمرین نیاز داشت.

مدیرعامل درباره جدایی سعید ایرانخواه گفت: او سرباز بود و در اردو تیم حضور نداشت؛ خمس گفت در این پست چند بازیکن دارم و می‌تواند جایی برود که به او بازی برسد و الان فرصت بازی پیدا کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybax7

آخرین اخبار