تاریخ انتشار: 1402/12/26 08:42
هر سرمربی یک روز سیاه و سفید دارد
کد خبر: 1269284

عنایتی: اوسمار نگوید چرا از من تعریف کردی!

رضا عنایتی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
عنایتی: اوسمار نگوید چرا از من تعریف کردی!

به گزارش فرتاک ورزشی

رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حضور پیدا کرد و در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: فکر می‌کنم افرادی که بازی‌های پیکان را دنبال می‌کنند با من هم عقیده باشند که ما در نیم فصل اول هم بازی‌های خوبی انجام دادیم، اما مقداری کم‌تجربگی به ما ضربه زد. در نیم فصل دوم سعی کردیم بازیکنان باتجربه‌تر به تیم اضافه کنیم تا در شرایط سخت به ما کمک کنند و الحمدلله این اتفاق افتاد. با جذب بازیکنان باتجربه، تجربه تیمی ما بالا رفته و بچه‌ها به یک خودباوری خوبی رسیده‌اند. جدای از بحث فوتبال زیبا، دنبال نتیجه هستیم و جدول هم می‌دانید که یک جدول نزدیک بهم داریم و سعی داریم تمام امتیازات را بگیریم تا در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم. تمام تمرکز و تلاشمان را انجام خواهیم داد تا آن اتفاق خوب بیفتد.

وی افزود: ما در نیم‌فصل اول هم بازی‌های خوبی انجام دادیم ولی کم‌تجربگی کار دست ما داد. خدا را شکر بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند که به جز فوتبال زیبا، دنبال نتیجه هم باشند. جدول نزدیک به همی داریم و تلاش می‌کنیم رتبه خوبی در این فصل داشته باشیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما از لحاظ ذهنی هر اتفاق بدی که ممکن است برایش رخ دهد، قبل از این بازی‌ها برای ما افتاد و فشار هرگز چیز بدی نیست؛ بعضی‌ وقت‌ها باید در فشار تیم را روبه جلو ببری و بازیکنان هم احساس کردند که اگر بخواهند شرایط را ساده بگیرند، به مشکلات بزرگی بخوریم. این تیم امانتی در دست ماست که سابقه بزرگ و طولانی دارد. ما میراث‌دار هستیم و کارکنان ایران خودرو همه چشم انتظار نتایج هستند. ما هم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان سعی کردیم صحبت کنند و تکلیف آنها را بگوییم. شاید تماشاگر نداریم اما از همه کارکنان که آنها را می‌بینم، انرژی مثبت می‌گیرم. از مدیرعامل و رییس کارخانه که برای ورزش هزینه می‌کنند هم تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در پایان فصل یک نتیجه در شأن این کارکنان کسب کنیم تا آنها را هم خوشحال کنیم.

عنایتی درباره اینکه بعد از تماشای داربی، هدفش نباختن به پرسپولیس یا بردن پرسپولیس است؟ توضیح داد: داربی جذابیت خاص دارد. نگاه ما رو به جلو است و با توجه به پیشرفتی که بازیکنان ما دارند، تفکراتمان هم سعی می‌کنیم ادامه دهیم و مانند بازی با ملوان و سپاهان، مالکانه بازی کنیم و تاکتیک خود را به تیم حریف دیکته کنیم. پرسپولیس تیم باهوش و یکی از خطرناک‌ترین تیم‌هاست؛ البته اگر اوسمار بعد از آن بازی نگوید که چرا از تیم من تعریف کردی، عرض می‌کنم که باید در کل بازی تمرکز داشته باشیم تا باتجربه و جوانی که داریم نتیجه بگیریم.

وی افزود: تیم ما خیلی جوان است و بازیکنان ۱۸-۱۹ ساله زیادی داریم که چون تبلیغات زیادی نمی‌شود، دیده نمی‌شوند. وقتی جوان بازی می‌دهی باید حواست به تمامی مسائل باشد و ما سعی داریم هر وقت به جایگاه خوبی رسیدیم بازیکنان جوان بیشتری را هم معرفی کنیم. بازیکن بااستعداد زیادی در تیم داریم و می‌خواهیم از همه استفاده کنیم. پیکان سالیان سال است که این روش را در پیش گرفته و ما می‌خواهیم این مسیر را ادامه دهیم.

او درباره داوری هم گفت: نمی‌خواهیم به این مسئله ورود کنیم و مطمئنا اگر داوران اتفاقاتی که به نظر کارشناسان به سود ما تشخیص دادند، شرایط خیلی اوکی بود و جایگاه ما اینجا نبود. درخواست ما تمرکز داوران است، به هر حال همیشه جو هست و تیم‌های پرطرفدار با هر سوت عکس العمل نشان می‌دهند. من تنها خواسته‌ای که دارم رعایت عدالت در زمین است.

عنایتی درباره اتفاقات بازی با ملوان هم گفت: نسبت به شرایط بازی شاید واکنش‌هایی داشته باشیم اما بعد از ۹۰ دقیقه هم دوست هستیم و چالش‌ها نباید به بیرون از زمین کشیده شود. تارتار در مصاحبه‌اش گفته بود که آن روز، روز سیاه فوتبال بود. برای همه مربیان، روزهای سیاه و سفید زیادی وجود دارد. ما همه در یک رابطه حرفه‌ای هستیم و اگر چالشی در آن بازی ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم. ادامه دادن چالش‌های داخل بازی اتفاق خوبی نیست. ما هم در این راستا با هم حرف زدیم و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybbde

آخرین اخبار