تاریخ انتشار: 1402/11/26 18:13
کد خبر: 1267460

بازگشت به نقش جهان برای الهلال خوش یمن بود

سپاهان در شرایطی که فرصت غلبه بر الهلال را داشت، در دقایق مقابل پُرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد.
بازگشت به نقش جهان برای الهلال خوش یمن بود

تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان الهلال عربستان بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

فرار رامین رضاییان از پشت مدافعان الهلال و گلزنی وی در دقیقه 37، طلایی‌پوشان را با پیروزی به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم با اینکه سپاهان موقعیت‌های گلزنی خطرناکی به دست آورد، این الهلال بود که در دقیقه 57 توسط مالکوم به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند.

اتفاقی که کار نماینده کشورمان را دشوارتر کرد، اخراج محمد دانشگر مدافع سپاهان به دلیل خطای شدید روی عبدالله الحمدان بود. این اتفاق در دقیقه 76 رخ داد. پُرافتخارترین تیم آسیا فشار خود را بر سپاهان دوچندان کرد و الکساندر میتروویچ در دقیقه 4+90 با ضربه سر، دروازه پیام نیازمند را گشود. گلزنی عبدالله الحمدان در دقیقه 7+90 تیر آخر بر پیکره سپاهان بود و اختلاف را برای الهلال دوبرابر کرد.

شاگردان ژوزه مورایس در حضور هواداران تیم خود فرصت داشتند تا با غلبه بر الهلال، به کسب نتیجه لازم برای صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شوند. با این حال الهلال با برتری در اصفهان، با انگیزه بیشتری برای دیدار روز 3 اسفند دو تیم در ریاض آماده می‌شود.

احمد العلی داور کویتی بازی، رامین رضاییان و محمد کریمی از سپاهان و مالکوم از الهلال را با کارت زرد جریمه کرد و به دانشگر نیز کارت قرمز نشان داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybkpe

آخرین اخبار