تاریخ انتشار: 1402/12/18 16:42
کد خبر: 1268736

آل‌نعمه: بازیکنانم مقابل پرسپولیس کار بزرگی کردند اما دست‌مان خالی بود/ باید فولاد را به دوران اوجش برگردانیم

سرمربی تم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، دست تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس خالی بوده است، وگرنه می‌توانستند در این مسابقه نتیجه بهتری بگیرند.
آل‌نعمه: بازیکنانم مقابل پرسپولیس کار بزرگی کردند اما دست‌مان خالی بود/ باید فولاد را به دوران اوجش برگردانیم

به گزارش فرتاک ورزشی

احمد آل‌نعمه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان که به برتری 4 بر 2 سرخپوشان تهرانی انجامید، اظهار داشت: بازی جانداری از هر دو تیم بود. ما توانستیم مقابل پرسپولیس پرمهره در ورزشگاه آزادی دو بار جلو بیفتیم و بازیکنان ما کار بزرگی کردند، اما دست‌مان خالی بود. پنج بازیکن اصلی‌مان نبودند و دیدید در نیمه دوم پس از 10 نفره شدن ساسان انصاری را از خط حمله به دفاع راست بردیم.

وی در ادامه افزود: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم تا بازی با سپاهان ریکاوری خوبی داشته باشیم و جلوی هواداران سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان راجع به ناکامی‌های تیمش در این فصل یادآور شد: ما شروع خوبی در ابتدای فصل نداشتیم و شروع‌مان پرحاشیه بود. اولین سالی بود که می‌دیدم این همه حاشیه دور و بر فولاد هست. فولاد را همیشه به‌عنوان تیمی می‌دیدیم که در آرامش بود و بازیکنان خوبی به تیم ملی می‌داد. امسال اینطور نبود و حاشیه‌ها زیاد بود. امتیازهای زیادی ابتدا و اواسط فصل از دست دادیم و باید تلاش زیادی کرد و جبران کنیم. در دو سه هفته اخیر شرایط خوبی به لحاظ بازی کردن و امتیازگیری داشتیم و امروز دست‌مان خالی بود. باید دست به دست هم دهیم تا فولاد را به دوران اوجش بازگردانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybmk7

آخرین اخبار