تاریخ انتشار: 1402/08/12 14:21
کد خبر: 1260436

فکری: فکر می‌کردم بازی سخت‌تری مقابل پیکان داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران تصور بازی سخت‌تری را مقابل پیکان می‌کردند.
فکری: فکر می‌کردم بازی سخت‌تری مقابل پیکان داشته باشیم

محمود فکری پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال هوادار تهران مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: شروع خوبی در نیمه اول داشتیم و فشار خوبی روی دروازه پیکان آوردیم. فکر می‌کردم بازی سخت‌تری داشته باشیم، اما با توجه به تلاش بازیکنان احساس کردم به گل می‌رسیم. در ادامه اما، حس به گل رسیدن ما کم بود و بازیکنان گویا منتظر گل خوردن بودند تا اقدام به گل زدن کنند! از موقعیت‌های‌مان در نیمه نخست استفاده نکردیم و نیمه دوم بازی نیز برابر بود و توپ روی دروازه‌ها. اواخر بازی موقعیت‌هایی داشتیم که موفق نشدیم به گل برسیم.

 وی در ادامه افزود: شاید تنها خوشحالی من بسته ماندن دروازه‌مان و گل نخوردن بود. بازیکنان ما باید خودباوری بیشتری را در خودشان به وجود بیاورند و اعتمادبه‌نفس‌شان بیشتر شود. وقتی متوجه می‌شوند که می‌توانند ببرند باید تلاش بیشتری کنند. امروز می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی شاید بازیکنان‌مان به یک امتیاز راضی بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده امتیازهای عقب افتاده را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار راجع به کنار گذاشتن بابک مرادی تصریح کرد: یکسری اتفاقات قبل از بازی با استقلال در مورد بابک مرادی افتاده بود و او را تنبیه انضباطی کرده بودیم، ولی دوباره به تیم برگشت. الان هم این تصمیم به خاطر بازی با استقلال گرفته نشد و اتفاقاتی نیز قبل از این بازی افتاد که در نهایت تصمیم گرفتیم مرادی را در اختیار باشگاه بگذاریم.

فکری در مورد عدم استفاده از بازیکنان جوان در تیمش یادآور شد: قبل از بازی در نشست خبری عنوان کردم که بازیکنان باتجربه‌مان در شروع فصل آسیب‌دیدگی داشتند و آمادگی‌شان کامل نبود. رفته رفته آمادگی‌شان بهتر شد و تا زمانی که به‌عنوان بازیکن فیکس کمک کنند، از آنها استفاده خواهیم کرد. از بازیکنان جوان نیز به‌عنوان جانشین استفاده خواهیم کرد و در آینده اگر نیاز باشد این کار را خواهیم کرد. ما ترسی از استفاده از بازیکنان جوان نداریم. حق ما قرار گرفتن در اینجای جدول نیست و باید با تلاش بیشتر، سر و شکل بهتری در جدول پیدا کنیم.

ادامه دارد...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lybrzr

آخرین اخبار