تاریخ انتشار: 1403/01/15 05:47
کد خبر: 1272112

خبر امید بخشی که به اردوی تیم استقلال رسید

خبر خط خوردن بازیکنان استقلال از اردوی بعدی تیم ملی به دلیل بیانیه ای که توسط باشگاه استقلال صادر شده بود، چند روزی است نقل محافل ورزشی شده است.
خبر امید بخشی که به اردوی تیم استقلال رسید

خبرهای موثقی وجود دارد که می گویند بعد از صدور بیانیه از سوی باشگاه استقلال در مورد عدم حضور ملی پوشان استقلال در ترکیب تیم  ملی امیر قلعه نویی خیلی ناراحت شد و حتی می خواست رای به بازگشت ملی پوشان استقلال به تهران دهد! اتفاقی که یک بار در زمان کارلوس کی روش رخ داده بود.

تیم ملی در امارات بود که برانکو در مصاحبه ای به برگزاری اردوی تیم ملی در دبی انتقاد کرد. بعد از این مصاحبه کارلوس کی روش همه ملی پوشان پرسپولیس را به تهران برگرداند و اردو را با بازیکنان باقی مانده دنبال کرد.

اما آندارنیک تیموریان دستیار استقلالی امیر قلعه نویی خبر امید بخشی به استقلالی ها داده است. او می گوید امیر قلعه نویی نیت به خط زدن ملی پوشان در اردوی بعدی تیم ملی ندارد.

آندو می گوید: هر بازیکنی خوب باشد و در باشگاهش شرایط عالی و ایده‌آلی داشته باشد و بتواند به تیم ملی کشورش کمک کند به اردو دعوت شده و درصورت صلاح‌دید کادرفنی از او استفاده خواهد شد. بنابراین درهای تیم ملی روی تمامی بازیکنان باشگاهی داخلی و لژیونرهایی که با نام ایران در هر کشوری بازی می‌کنند باز است و به چنین چیزی که اشاره کردید اصلا اعتقاد ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye76k

آخرین اخبار