تاریخ انتشار: 1402/06/10 10:47
کد خبر: 284

نصف اسامی تیم ملی لو رفت!

ملی پوشان فوتبال کشورمان این روزها به دور از چشم ها در ساختمان پک مشغول تمرین هستند هر چند اردوی تیم ملی از شنبه آغاز خواهد شد.
نصف اسامی تیم ملی لو رفت!

تیم ملی فوتبال کشورمان در فیفا دی پیش رو قرار است به مصاف تیم ملی بلغارستان برود و به همین منظور ملی پوشان فوتبال کشورمان با حضور در سفارت بلغارستان اقدامات دریافت ویزا را انجام دادند. همچنین بعد از پایان این بازی دیدار دوستانه ایران و آنگولا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان این روزها در ساختمان پک مشغول آماده سازی هستند هر چند شاگردان قلعه نویی قرار است امروز استراحت کنند و از روز شنبه رسما در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و سپس عصر همان روز تمرینات را آغاز کنند.

طبق پیگیری ها پیام نیازمند، محمد دانشگر، رضا اسدی، شهریار مغانلو و رامین رضائیان از سپاهان به تیم ملی دعوت شده اند. میلاد زکی پور و رضا شکاری که حتی اقدامات ویزا را انجام دادند به این اردو دعوت نشده اند.

علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی،میلاد سرلک و مرتضی پورعلی گنجی ملی پوشان پرسپولیس را تشکیل می دهند. در روزهای گذشته خبر عدم دعوت از کنعانی به اردو مطرح شد که با حضور این نفرات از پرسپولیس در ساختمان پک خبر فوق رسمی شد. از طرفی میلاد سرلک به تیم ملی دعوت شده تا حضور وی در خدمت سربازی به تعویق بیفتد.

روزبه چشمی و محمد حسین مرادمند ملی پوشان استقلال را تشکیل می دهند و با وجود حضور حسینی در سفارت بلغارستان این بازیکن به اردو دعوت نشده است.

محمدرضا اخباری و علی علیزاده نیز ملی پوشان گل گهر را تشکیل می دهند و البته فرشید اسماعیلی از نساجی به دلیل درخشش در بازی های اخیر به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شده است و در ساختمان پک به تمرین می پردازد.

نکته جالب اینجا است که از ملی پوشان تراکتور در ساختمان پک خبری نیست و شاید این نفرات روز شنبه در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m2l9e2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر ماموریت مهم سعید مهری، از استقلال به تیم ملی