تاریخ انتشار: 1402/06/12 19:49
کد خبر: 184

مهدی طارمی بدشانس ترین و ناکام‌ترین انتقال تابستانی اروپا!

رسانه ایتالیایی اعلام کرده که انتقال ناکام طارمی به میلان یکی از 10 جابجایی مهم و شکست خورده فوتبال اروپا است.
مهدی طارمی بدشانس ترین و ناکام‌ترین انتقال تابستانی اروپا!

چندین هفته بحث و گمانه زنی درخصوص آینده مهدی طارمی بی نتیجه بود و این بازیکن در نهایت، به حضور در لباس پورتو ادامه می دهد. البته که او فاصله چندانی تا امضای قرارداد با میلان فاصله نداشت و شاید اگر کارشکنی برخی از واسطه های پورتو و خود بازیکن نبود، او امروز در ایتالیا به سر می برد.

بنا بر ادعای بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران مطرح دنیای فوتبال، پورتو و میلان برای انتقال طارمی به توافق نهایی رسیده بودند و مبلغ 15 میلیون یورو به علاوه سه میلیون پاداش ها نیز از سوی طرف پرتغالی مورد پذیرش قرار گرفته بود ولی تغییر برخی خواسته های طارمی و اطرافیانش از جمله عدم رضایت از دستمزد 1.5 میلیون یورویی سبب شد تا حضور این ایرانی در لباس روسونری منتفی شود.

وب سایت کالچو مرکاتو در گزارشی به مهمترین انتقالات شکست خورده فوتبال اروپا پرداخته که اکثر آن به لیگ ایتالیا مربوط می شود. این رسانه برای مطلب خود تیتر "10 معامله ظریف و پر شور بازار: از سامارزیچ تا طارمی و... لوکاکو!" را انتخاب کرده است.

کالچو مرکاتو نوشته است:

اینجا لیستی از احمقانه ترین جلسات بازار نقل و انتقالات آمده است. سری آ سه ماه را در ترن هوایی تجربه کرد: مذاکرات زیادی که انجام شد، انتقالات غیرمنتظره بسیاری رخ داد اما همچنین چندین معامله در خط پایان شکست خورد، همانطور که شاید قبلاً هرگز در سراسر اروپا دیده نشده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m2llk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی اصلا شبیه لوکاکو نیست