تاریخ انتشار: 1402/06/14 22:11
کد خبر: 91

عمر ورده - استقلال: نه،ایم پرونده بسنه شد !

علی خطیر گفتگوی مفصلی نسبت به شرایط عمرو ورده و خواسته های او از باشگاه استقلال داشت و عملا تمام مکالمات این بازیکن و مدیرعامل استقلال عمومی شد.
عمر ورده - استقلال: نه،ایم پرونده بسنه شد !

علی خطیر نسبت به شرایط عمرو ورده و خواسته های او برای حضور ایران گفتگوی بی پرده و آشکاری داشت که تمام جزئیات مکالمات او و عمره ورده را کلمه به کلمه روی آنتن زنده بیان کرد.

خطیر در ابتدا ماجرای جت شخصی به علت انتقال سگ این بازیکن را پرده برداری کرد و ابعاد گسترده تری از واسطه شدن دوکسای قبرس برای انتقال این بازیکن به استقلال پرده برداشت.

این در حالی است که طبق گفته های خطیر، به دلیل کیفیت این بازیکن جواد نکونام قید حضور تورس در استقلال را زده بود و با توجه به تمام حواشی احتمالی که این بازیکن دارد خواستار حضور او در ایران بود.

خطیر در ادامه تاکید داشت:"نمیدانم این بازیکن شماره من را چطور به دست آورده بود"، او با من تماس گرفت و درخواست ۱۰ هزار دلار از من داشت، او گفت پول ندارم و بیمار هستم، شما این مبلغ را برای من بزنید!

خطیر بارها عنوان کرد این بازیکن کیفیت فنی خیلی خوبی دارد و با استراماچونی هم مشورت کرده است و در ادامه گفت با آقای نکونام تصمیم گرفتیم به همراه هم حواشی این بازیکن را کنترل کنیم چون اگر بتوانیم حواشی آن را مدیریت کنیم این بازیکن میتواند اتفاق خیلی خوبی برای باشگاه استقلال رقم بزند.

اما با توجه به افشاگری هایی که نسبت به شرایط و خواسته های عمرو ورده صورت گرفت، استقلال در صورت حضور این بازیکن هم نمیتواند مدیریت صحیحی نسبت به حواشی او داشته باشد چرا که اطلاعات و جزئیات زیادی از پیوستن او به استقلال عمومی شده است و در صورت هرگونه رفتار خارج از عرف مجدد سر باز می کند و حاشیه ساز خواهد شد.

به این ترتیب استقلال روبرتو تورس و عمر ورده را از دست خواهد داد و باید به دنبال پلن C برای دومین بازیکن خارجی استقلال باشد، نکونام واضحا اعلام کرده بود که یک بازیکن خارجی به درد او نمیخورد و درخواست جذب دو بازیکن را دارد.

این ماجرا اولین بار نیست اتفاق می افتد و علی خطیر در زمان امیرحسین فتحی معاون باشگاه استقلال بود، صحبت های عجیبی از زمان تحویل خانه گادوین منشا داشت که این بازیکن را به شدت عصبی کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/m4vzp2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه باشگاه استقلال به فیفا برای پرداخت طلب بویان