تاریخ انتشار: 1402/08/23 06:51
کد خبر: 1261161

پرسپولیس تا آخر فیفادی استرس دارد!

پرسپولیس در دو فیفادی قبلی، با مصدومیت ستاره‌هایش شرایط سختی را تجربه کرده است.
پرسپولیس تا آخر فیفادی استرس دارد!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه در فصل جدید صلابت همیشگی را ندارد. سرخ‌ها به واسطه قوانین عجیب و غریب نقل و انتقالاتی و سقف قراردادها نتوانستند آنطور که باید تیم‌شان را حفظ و تقویت کنند و علاوه‌بر آن مصدومیت ستاره‌های این تیم هم چند وزنه مهم ترکیب پرسپولیس را گرفت.

ابتدا یاسین سلمانی پس از سفرهای طولانی و طاقت فرسا از اردوی پرسپولیس تا تیم ملی امید با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و سپس مرتضی پورعلی گنجی در آخرین بازی تیم ملی مقابل قطر در صحنه‌ای دلخراش رباط داد و فصل را از دست داد.

با مصدومیت این دو بازیکن پرسپولیس در هفته‌های اخیر حسابی به دردسر افتاده است. جالب اینکه در فیفادی شهریور نیز علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شد و تا آستانه غیبت در بازی حساس با النصر پیش رفته بود و هر طور بود او را به چارچوب دروازه پرسپولیس رساندند.

پرسپولیس در حال حاضر بیرانوند، کنعانی و ترابی را در اردوی تیم ملی دارد که مهدی ترابی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌است. حال هواداران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند پیش از بازی سرنوشت‌ساز با النصر بازیکنان‌شان در اردو و بازی‌های تیم ملی مصدوم نشوند چرا که پرسپولیس در این شرایط هم کار سختی در لیگ قهرمانان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmd57j

آخرین اخبار