تاریخ انتشار: 1402/12/20 11:24
کد خبر: 1268885

لایسنس VAR تعیین‌کننده داور دربی؛ کدام داور سوت جدال استقلال و پرسپولیس را خواهد زد؟

داور دربی 103 پایتخت از میان سیدوحید کاظمی و امیر عرب براقی انتخاب خواهد شد.
لایسنس VAR تعیین‌کننده داور دربی؛ کدام داور سوت جدال استقلال و پرسپولیس را خواهد زد؟

 با توجه به برگزاری دربی تهران در روز چهارشنبه با تکنولوژی کمک داور ویدئویی، داور این مسابقه با لایسنس VAR را در اختیار داشته باشد. گزینه اصلی کمیته داوران برای قضاوت در دربی 103 سیدوحید کاظمی داور باتجربه و بین‌المللی است اما این داور با وجود گذراندن مراحل مربوط به دریافت لایسنس VAR هنوز این مدرک را دریافت نکرده است.

کمیته داوران و خود کاظمی پیگیر هستند تا در روزهای باقیمانده تا دربی این لایسنس به دست او برسد و بتواند قضاوت مسابقه استقلال و پرسپولیس را برعهده داشته باشد.

از طرف دیگر اگر لایسنس کاظمی به دست او تا قبل از دربی نرسد، کمیته داوران باید فردی را به عنوان داور برگزیند که لایسنس VAR را دریافت کرده است. از بین داوران ایرانی که این لایسنس را دارند، موعود بنیادی‌فر با توجه به قضاوت در هفته گذشته گزینه دربی نیست.

امیر عرب‌براقی، حسن اکرمی و مرتضی منصوریان دیگر داوران ایرانی هستند که لایسنس VAR را در اختیار دارند و در این بین کمیته داوران قصد دارد اگر قرار به انتخاب از این جمع باشد، عرب‌براقی را به عنوان داور دربی بگمارد.

باید نهایتا تا روز سه‌شنبه تکلیف داور دربی مشخص شود؛ اینکه آیا لایسنس VAR کاظمی به دست فدراسیون فوتبال و خود او خواهد رسید یا خیر، موضوعی است که تکلیف داور دربی 103 پایتخت را مشخص می‌کند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پرسپولیس ساعت 20 روز چهارشنبه 23 اسفند در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmdnr5

آخرین اخبار