تاریخ انتشار: 1403/01/20 04:51
کد خبر: 1272361

آیا استقلال نکونام را نگه می‌دارد؟/ سهم بزرگ خطیر در آینده آبی‌ها

با توجه به شرایط به‌وجودآمده بین مدیرعامل استقلال و سرمربی این تیم باید دید آیا در پایان این فصل قرارداد جواد نکونام با این باشگاه پابرجا می‌ماند یا نه.
آیا استقلال نکونام را نگه می‌دارد؟/ سهم بزرگ خطیر در آینده آبی‌ها

با توجه به فاصله اندک باقیمانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر و شرایط حساس تیم استقلال برای حضور احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۵ به نظر می‌رسد این تیم باید از همین حالا به فکر تقویت خود برای فصل آینده باشد.

در روزهای اخیر نقل قولی غیررسمی از سوی یکی از بازیکنان استقلال در رسانه‌ها مطرح شد با این مضمون که با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل هنوز با هیچ یک از بازیکنان استقلال که قراردادشان رو به پایان است صحبتی درباره تمدید قرارداد مطرح نشده. سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر به تازگی اعلام کرد برنامه‌ریزی‌ها را به طوری تنظیم کرده‌اند که رقابت‌های لیگ برتر جاری در خرداد ماه به پایان برسد و این به مفهوم آن است که این رقابت‌ها ظرف دو ماه پیش رو تمام خواهد شد.

بسیاری از مدیران کاربلد و باتجربه فوتبالی در رابطه با فصل نقل و انتقالات تابستانی اذعان می‌کنند که نیمی از راه قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی و یا حتی بقا در جدول لیگ برتر، در فصل نقل و انتقالات پایه‌ریزی می‌شود. هر تیمی بتواند بهتر یارگیری کند و نفرات بهتری را در اختیار داشته باشد قادر است در فصل فوتبالی با شرایط مطلوبی در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

با توجه به شرایط اخیر در تیم استقلال و عدم رضایت جواد نکونام نسبت به بحث یارگیری از سوی مدیریت فعلی باشگاه باید دید آیا این مجموعه از حالا به فکر جذب بازیکن افتاده یا خیر.

طبیعتا جواد نکونام که با برنامه‌های بزرگی به استقلال آمد و قول و قرارهایی هم با حجت کریمی مدیر وقت باشگاه گذاشت، تصور نمی‌کرده که ممکن است او برود و با ورود علی خطیر شرایط برایش تغییر کند. چرا که با مروری بر صحبت‌های او می‌توان دریافت که نکونام قصد ندارد به این زودی‌ها از استقلال برود پس به همین دلیل می‌داند که برای حضور پرقدرت در فصل آینده نیاز دارد تا نقاط ضعف و قوت تیمش را برطرف کند.

بنابراین علی خطیر اگر به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ آینده است حتما باید از حالا به فکر جذب بازیکنان مورد نظر نکونام برای لیگ برتر آینده باشد تا بتواند استقلال را در وضعیتی بهتر به رقابت‌های لیگ آینده فوتبال ایران برساند. هرچند که هنوز کسی نمی‌داند در پایان لیگ آیا خود نکونام در این تیم خواهد ماند یا نه!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg6k8

آخرین اخبار