تاریخ انتشار: 1402/08/08 18:39
کد خبر: 1260114

روزبه چشمی ورود ممنوع زد! (عکس)

مدافع باتجربه استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را برای برتری آبی‌ها مقابل آلومینیوم داشت.
روزبه چشمی ورود ممنوع زد! (عکس)

به گزارش فرتاک ورزشی؛  استقلال زودتر از پرسپولیس و سپاهان در هفته هشتم مسابقه خود را انجام داد و توانست در یک رقابت نزدیک آلومینیوم اراک را شکست بدهد و برتری این تیم، بدون گل خورده آنجا مشخص شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی و ژوزه مورایس نتوانستند برابر حریفان‌شان به برتری برسند تا شاگردان جواد نکونام با نمایش منسجم در فاز دفاعی به رهبری روزبه چشمی و زدن یک گل توسط رمضانی به سه امتیاز دست پیدا کنند.

روزبه چشمی که مثل تمام مسابقات قبل در ترکیب اولیه استقلال حضور داشت، باز هم در قلب خط دفاعی سه نفره آبی‌ها مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی به نمایش گذاشت و کاری کرد تا شاگردان سید مجتبی حسینی کار سختی برای عبور از سد او و رسیدن به دروازه سید حسین حسینی داشته باشند.

این ملی‌پوش استقلال که همواره در پست‌های مدافع میانی و هافبک دفاعی مطمئن ظاهر شده، یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را مقابل آلومینیوم اراک به نمایش گذاشت که نمایش او کاری کرد تا تیمش برای پنجمین بازی در لیگ 23 هیچ گلی دریافت نکند و کلین‌شیت داشته باشد و با این نمایش به شدت از سوی تماشاگران تشویق شود.

روزبه چشمی با مدیریت عقب زمین سعی کرد تا توپ‌هایی که پشت دیگر بازیکنان ارسال می‌شد را پوشش بدهد و در کنار آن با گام‌های بلند خود و قدرت سرزنی نگذارد آلومینیومی‌ها به خواسته خود در ورزشگاه آزادی برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npepzo

آخرین اخبار