تاریخ انتشار: 1402/11/09 19:49
استقلالی‌ها باید بیش از 17 میلیارد به ذوب‌آهن بدهند
کد خبر: 1266662

افشای بند فسخ جنجالی بازیکن مدنظر نکونام

صحبت‌های جواد نکونام نشان داد که محمدحسین اسلامی، هافبک ذوب‌آهن، بند فسخ در قراردادش دارد اما آبی‌ها آنها را فعال نکرده‌اند.
افشای بند فسخ جنجالی بازیکن مدنظر نکونام

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای نیم فصل دوم لیگ برتر محمدحسین اسلامی وینگر 22 ساله ذوب‌آهن است. در این خصوص استقلالی‌ها با ذوب‌آهن نامه‌نگاری کردند اما با مخالفت محمد ربیعی روبه‌رو شدند و هنوز در جذب اسلامی موفق نبوده‌اند.

اگرچه جواد نکونام در مصاحبه امروز خود نامی از بازیکنی نبرد اما کدهایی را داد که نشان می‌دهد محمد حسین اسلامی در قرارداد خود بند فسخ یکطرفه دارد اما مدیران استقلال در این خصوص اقدام نکرده‌اند.

بر این اساس اگر باشگاه خواهان اسلامی یا خود این بازیکن مبلغی (که گفته می‌شود 300 هزار دلار است) را به ذوب‌آهن پرداخت کنند، او می‌تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

سرمربی استقلال با انتقاد از این مسئله گفته بود که مشخصا باشگاه‌های دیگر بدون پول به آنها بازیکن نمی‌دهند. نکونام گفته بود: «بازیکنی هست که می‌توانیم پول آپشن قراردادش را بدهیم و به تیم بیاید. اینکه زیاد است یا کم را من نمی‌توانم تعیین کنم. با مربی و مدیرعامل پرسپولیسی تیم در رستوران می‌نشینند و جلسه می‌گذارند و می‌خواهند بازیکن بگیرند. آنها هم چون جفتشان پرسپولیسی هستند می‌گویند نه! اصلاً من سوال می‌کنم آیا آنها دنبال موفقیت استقلال هستند؟ آیا به ما بازیکن می‌دهند؟ ولی بند قرارداد دارد و می‌توانند پولش را بدهند و بازیکن بگیرند.»

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرداخت مبلغی بیش از 17 میلیارد تومان (با نرخ روز ارز) برای رضایت‌نامه یک بازیکن در نیم فصل اتفاقی بزرگ تلقی می‌شود.

جواد نکونام خواهان آن است که درباره اسلامی این اتفاق رخ بدهد و رضایت‌نامه‌اش را خود این بازیکن دریافت کند، اما با شرایط موجود بعید است استقلال بتواند چنین مبلغی را به ذوب‌آهن بدهد. این در حالی است که خود بازیکن هم بابت قراردادش باید مبلغی با استقلال قرارداد ببندد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npey9g

آخرین اخبار