تاریخ انتشار: 1402/06/09 18:05
کد خبر: 304

غیبت حسین‌نژاد در بازی‌های آسیایی!

در حالی که سه بازیکن سپاهان در لیست تیم امید قرار دارند اما مدیر باشگاه سپاهان از عدم حضور آنها در مسابقات آسیایی خبر داد.
 غیبت حسین‌نژاد در بازی‌های آسیایی!

در روزهای اخیر رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران بابت حضور بازیکنان استقلال و سپاهان در اردوی تیمش دغدغه داشت. مسئله‌ای که بارها پیرامون این تیم در دوره‌های مختلف بروز کرده است.

وز گذشته لیست تیم امید ایران اعلام شد و سه بازیکن طلایی پوشان اصفهانی در میان دعوت شدگان حضور دارند.

در حالی که عنایتی بعد از دیدار مربیان تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون فوتبال، از رفع بعضی دغدغه‌هایش خبر داده بود و از این جمله استنباط می‌شد که بازیکنان مدنظرش به طور کامل در اختیار او قرار می‌گیرند.

 در همین رابطه مهدی سلیمی مدیر تیم سپاهان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود می‌گوید: «بازیکنان دعوت شده این تیم به اردوی تیم ملی امید، 21 شهریور و بعد از بازی با ازبکستان به ایران برمی‌گردند.»

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال امید ایران ,

در این شرایط آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی، سه بازیکن سپاهان در بازی‌های آسیایی تیم ملی امید را همراهی نمی‌کنند.

 نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از 28 شهریور تا 15 مهرماه برگزار می‌شود.

نباید فراموش کرد سپاهان مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ برتر تنها 6 بازیکن روی نیمکت داشت. این مسائل در حالی رخ می‌دهد  که به دلیل مشکل سقف قرارداد، تیم اصفهانی نتوانسته قرارداد عیسی آل کثیر و دابو را ثبت کند. از سوی دیگر محمد کریمی و  امید نورافکن با مصدومیت روبرو هستند.

در چنین شرایطی اگر سپاهانی‌ها اجازه اعزام بازیکنان خود به بازی‌های آسیایی را بدهند عملاً باید بر روی نیمکت با سه تا چهار بازیکن مقابل رقبا قرار بگیرند!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال امید ایران ,

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o39xe3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه سپاهانی و یک ذوب‌آهنی به تیم ملی امید دعوت شدند