تاریخ انتشار: 1402/06/04 23:52
کد خبر: 562

لجبازی هری کین جواب داد!

اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، جزئیات هیجان انگیزی از انتقال هری کین فاش کرد.
لجبازی هری کین جواب داد!

اولی هوینس از زمان کنار رفتن اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ عضو هیئت نظارت و رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ شده است. او در گفت و گوی اخیر خود که بیلد آن را منتشر کرده جزیئات قابل تامل و هیجان انگیزی در مورد انتقال هری کین فاش کرد.

هوینس در این گفت و گو ماجرای عدم صدور مجوز پرواز هواپیمای هری کین در روز عقد قرارداد و احتمال منتفی شدن همه چیز را شرح داده است.

هوینس در مورد طولانی شدن پروسه مذاکرات گفت: "این یک ترفند قدیمی است؛ وقتی همه چیز نهایی شد یک مورد دیگر مطرح کنید. نیمه شب به توافق دست یافتیم اما این توافق ساعت ۲ و نیم دوباره زیر سوال رفت."

1916165

«انتقال هری کین آستانه منتفی شدن بود.» هوینس با تاکید به این موضوع گفت: "شش ساعت طول کشید تا دنی لوی پذیرفت در این مورد لجبازی می کند. این طور شد که بالاخره هواپیمای هری کین که در استانستد به سمت مونیخ پرواز کرد."

رئیس افتخاری بایرن در مورد واکنش هری کین به این اتفاقات گفت: "هری صبح آن روز گفت اگر مشکل تا عصر حل نشود به تاتنهام برگشته و برای این تیم بازی خواهد کرد. او تاکید کرد که قرارداد جدیدی با آنها امضا نمی کند و فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد."

به نظر می رسد که این اولتیماتوم هری کین کارساز بوده و باعث شده تا او بعد از کش و قوس های بسیار لجبازی را کنار گذاشته و مجوز فروش کاپیتان تیم ملی انگلیس را صادر کند. طبق گزارش ها این انتقال با ۱۰۰ میلیون یورو بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش نهایی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o3nmk2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هارت: عاشق حضور در منچسترسیتی بودم