تاریخ انتشار: 1402/06/15 16:23
کد خبر: 62

بیانیه رسمی منچستریونایتد علیه آنتونی

باشگاه منچستریونایتد اتهامات وارد شده به ستاره برزیلی خود را تایید کرد و تاکید کرد آنها را جدی خواهد گرفت.
بیانیه رسمی منچستریونایتد علیه آنتونی

 آنتونی، مهاجم منچستریونایتد ، متهم به آزار همسر سابقش است و در آستانه دچار شدن به سرنوشت میسون گرینوود قرار دارد که فصل گذشته بعد از متهم شدن به آزار جنسی شیاطین سرخ او را کنار گذاشتند.

گابریلا کاوالین، همسر سابق آنتونی، ادعا کرده که مهاجم منچستریونایتد در حالی که او باردار بود به او حمله کرد. وینگر 23 ساله برزیلی دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرد، اما در پی این اتهام همسر فعلی‌اش او را ترک کرد و تیم ملی برزیل نیز درهای خود را به روی آنتونی بسته است.

در همین رابطه امروز باشگاه منچستریونایتد بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد: «منچستریونایتد اتهامات مطرح شده علیه آنتونی را تایید می‌کند و خاطرنشان می‌کند که پلیس در حال انجام تحقیقات است. تا دریافت اطلاعات بیشتر، باشگاه هیچ اظهار نظر دیگری نخواهد کرد. به عنوان یک باشگاه، با در نظر گرفتن تأثیر این اتهامات و گزارش‌های بعدی در مورد بازماندگان این اتفاق تلخ، این موضوع را کاملا جدی می‌گیریم.»

1921041

هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد بعد از سخت‌گیری سال گذشته در مورد گرینوود اکنون از سوی افکار عمومی در انگلیس تحت فشار است که برخورد مشابهی را با آنتونی انجام دهد.

گرینوود حتی پس از اینکه توسط دادگاه بی‌گناه شناخته شد همچنان مورد غضب شیاطین سرخ قرار داشت و در نهایت مجبور شد انتقال به ختافه را بپذیرد و دوباره شانس بازی کردن پیدا کند.

در مورد آنتونی شرایط پیچیده‌تر است، چرا که پلیس در تحقیقات اولیه اتهام علیه او را تایید کرده است. به این ترتیب باشگاه منچستریونایتد باید دومین بازیکن گران تاریخ خود را که برای انتقالش 95 میلیون یورو به آژاکس پرداخته بود را کنار گذاشته و به اجبار چشم‌هایش را به روی او ببندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o3nrg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد تن‌هاخ در آستانه فینال حذفی