تاریخ انتشار: 1402/06/10 13:44
کد خبر: 275

عملکرد خوب قائدی در تیم فرهاد در دیداری که برنده نداشت!

عملکرد خوب قائدی در تیم فرهاد در دیداری که برنده نداشت!
عملکرد خوب قائدی در تیم فرهاد در دیداری که برنده نداشت!

در مرحله رفت از دور نخست رقابت های جام بانک اسلامی ابوظبی، تیم فوتبال اتحاد کلباء میهمان خورفکان بود که این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. هر دو گل مسابقه در نیمه نخست به ثمر رسیدند.

هر دو گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسیدند. در دقیقه چهار بازی بود که کلباء از حریف خود پیش افتاد. شوت مهدی قایدی در محوطه جریمه را احمد جمعه سنگربان خورفکان برگشت داد که دفع بد مدافع میزبان باعث شد تا توپ برابر حبیب الفردان قرار بگیرد و این بازیکن نیز با یک ضربه نرم، دروازه خورفکان را باز کرد.

خورفکان در وقت های تلف شده مسابقه توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال کرنر سیف الدین خاوی در تیر یک با ضربه سر تیاگو دی لئونکو همراه شد که توپ در تیر دوم با ضربه لوورنسی وارد دروازه شد و نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان رسید.

خورفکان در دقیقه ۷۸ این شانس را داشت تا به گل دوم برسد. ارسال جونینیو از سمت راست به روی دروازه با شوت لوورنسی همراه شد که حامد المنصوری، سنگربان اتحاد کلباء آن را برگشت داد و روی ریباند و برابر دروازه خالی، توپ به سعید احمد رسید ولی این بازیکن نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده ببرد و ضربه اش را به آسمان زد.

در نهایت نیز این دیدار با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید. مهدی قایدی نیز ۹۰ دقیقه برای تیمش در زمین حضور داشت. مسابقه برگشت در تاریخ ۲۴ شهریور و به میزبانی اتحاد کلباء برگزار می شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/o48mm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«قایدی» و «لوکادیا» در فهرست نقل و انتقالات بزرگ آسیا