تاریخ انتشار: 1402/12/05 14:09
کد خبر: 1268015

آنچلوتی: کروس پسر من نیست و نیازی به توصیه ندارد/ راموس کاپیتان شگفت‌انگیزی برای رئال بود

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با سویا در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا سخن گفت.
آنچلوتی: کروس پسر من نیست و نیازی به توصیه ندارد/ راموس کاپیتان شگفت‌انگیزی برای رئال بود

کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا پذیرای سویا خواهند بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: انتطار یک عملکرد مستحکم از تیم در بازی فردا دارم. سویا در این مقطع از فصل خیلی خوب بازی می‌کند. ما نیاز به امتیازات این بازی داریم و خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده‌ایم.

وی همچنین درباره گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی درباره ارائه پیشنهاد به لوکا مودریچ برای حضور در کادر فنی‌اش در پایان فصل جاری اظهار داشت: نمی‌دانم مودریچ در آینده حرفه‌ای‌اش چه خواهد کرد. او همچنان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و مسیر آینده حرفه‌ای‌اش را انتخاب خواهد کرد. من اما در این خصوص با شما صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی رئال مادرید در خصوص بازگشت هافبک آلمانی‌اش به تیم ملی کشورش خاطرنشان کرد: بله، تونی کروس تصمیمش در خصوص بازگشت به تیم ملی آلمان را به من اطلاع داد. این موضوع اما روی او و جایگاهش در ترکیب رئال مادرید تأثیری نخواهد گذاشت. در مورد تمدید قرارداد هم چیزی به تونی کروس نخواهم گفت. او پسر من نیست و نیازی به توصیه ندارد.

کارلتو در مورد بازگشت سرخیو راموس به سانتیاگو برنابئو با پیراهن تیم سویا هم گفت: هواداران رئال استقبال خیلی خوبی از راموس در برنابئو خواهند داشت. او کاپیتان شگفت‌انگیزی برای رئال بود. من خوش‌شانس بودم که زمانی او را در تیمم داشتم.

سرمربی کهکشانی‌ها که تیمش در حال حاضر با 62 امتیاز صدرنشین لالیگا است و با تیم‌های جیرونا و بارسلونا به ترتیب 6 و 8 امتیاز اختلاف دارد، درباره شانس تیمش برای فتح این رقابت‌ها اظهار داشت: زمانی که ما به امتیاز 80 برسیم، به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیک خواهیم بود.

آنچلوتی در پایان درباره وضعیت دو بازیکن خود و در تمجید از مدافع فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: آرد گولر آماده بازی و حضور در ترکیب اصلی است. آنتونی رودیگر هم فردا از ترکیب اصلی بازی را شروع خواهد کرد. درباره فرلان مندی هم باید بگویم او بهترین مدافع چپ در دنیا است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgemo

آخرین اخبار