تاریخ انتشار: 1402/12/25 16:45
اختصاصی/استوری اجباری هم جواب نداد؛
کد خبر: 1269263

بازیکنان تیم هم اکبر محمدی را قبول ندارند!

داستان های اکبر محمدی و مس کرمان به جاهای باریک کشیده شده است.
بازیکنان تیم هم اکبر محمدی را قبول ندارند!

اکبر محمدی سرمربی مس کرمان پس از کسب نتایج ضعیف روز به روز بیشتر تحت فشار هواداران کرمانی قرار گرفت تا ابن هفته مقابل تیم قعر جدولی دریا بابل هم نتوانست در خانه پیروز شود.

اما یکی از موضوعاتی که از همان ابتدای حضور محمدی در کرمان مشخص شد جنگ او با بومیان بود که به هیچ وجه دلیلش هم مشخص نبود،حالا محمدی کاملا کنترل تیمش را از دست داده و با بروز شک و بدبینی نسبت به مربیان و بازیکنان کرمانی در رفتارهای خود، عملا «کرمانی ستیزی» را نشان داده است تا مخالفت‌ها در این شهر با وی که با نتایج ناامیدکننده برای صعود مس نیز توام شده، به اوج خود برسد.


اکبر محمدی و تیمش این هفته با اعتراض شدید هواداران مقابل رختکن خود روبرو شدند و این حواشی باعث شد مربیان و بازیکنان مس با انتشار استوری‌های حمایتی از کادرفنی، به این حواشی واکنش نشان بدهند. اما نکته‌ی مهم در این حمایت اینستاگرامی، عدم انتشار آن از سوی بازیکنان کرمانی بود تا مشخص شود محمدی هیچگونه مقبولیتی حتی در تیم خود ندارد و پایان خط برای او اعلام شد. سرمربی مس اما با وجود جو ملتهب علیه خود در کرمان، بعید است از نیمکت این تیم استعفا کند؛ چراکه قراردادهای میلیاردی خودش و دستیارانش را به امضا رسانده و سود ماندنش روی نیمکت را رها نخواهد کرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqggro

آخرین اخبار