تاریخ انتشار: 1402/08/06 17:32
کد خبر: 1259987

آذرباد: شیطنت‌ها کار هواداران واقعی مس رفسنجان نبود

آذرباد: شیطنت‌ها کار هواداران واقعی مس رفسنجان نبود

محسن آذرباد پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پیکان، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز بازی بیرون از خانه را بگیریم و فکر می‌کنم مزد تمرینات چند وقت اخیر را گرفتیم.

وی درخصوص اینکه مس با این برد به ساحل آرامش بازگشت، توضیح داد: تیم ما در ابتدای فصل به دلیل تغییرات مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان مشکلاتی داشت اما پس از بازی با آلومینیوم اراک شرایط خیلی بهتر شد. در نیمه دوم امروز هم خیلی خوب بازی کردیم. در حال حاضر روند خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده این روند را ادامه بدهیم.

کاپیتان مس رفسنجان درخصوص حمایت هواداران از این تیم، گفت: واقعا هواداران ما خیلی خوب هستند و در این سال‌ها همیشه نشان داده‌اند پشت تیم هستند. برخی شیطنت‌ها در بازی با شمس آذر اتفاق افتاد اما من در این ۶ سال ندیده‌ام هواداران ما این کارها را کنند و کار برخی تماشاگرنماها بود اما صبر هواداران واقعی ما نتیجه داد.

آذرباد درمورد مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان، گفت: مشکلات مالی تا حدودی حل شده است اما همچنان وجود دارد که مدیریت باشگاه درصدد رفع آنها است. مشکلات حل شود، قطعا این تیم بار فنی خوبی دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgqdd

آخرین اخبار