تاریخ انتشار: 1402/09/28 19:17
کد خبر: 1264287

سه تعویض طلایی نکونام، نساجی را فلج کرد

تعویض های اول تا سوم جواد نکونام، تأثیر خود را به بهترین شکل ممکن نشان دادند.
سه تعویض طلایی نکونام، نساجی را فلج کرد

هر چقدر که استقلال در نیمه اول دیدار با نساجی بد ظاهر شد، آبی پوشان در 45 دقیقه دوم توانستند عملکرد بسیار بهتری را از خود ارائه کرده و میهمان خود را با چهار گل شکست دهند و یک بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگردند.

عملکرد آبی ها در نیمه اول، باب میل سرمربی جوان تیم نیز نبود. نکونام در نشست خبری پس از بازی گفت: «نیمه اول را یک بر صفر به پایان بردیم هرچند تیم ما خوب بازی نکرد. این موضوع را به بچه‌ها هم گفتم که خوب نبودیم. با تغییراتی که دادیم و صحبت‌هایی که کردیم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و توانستیم بازی را چهار بر صفر کنیم.»

هر چند که آبی پوشان نیمه اول را پیروز به رختکن رفتند ولی این تیم نیاز واجبی به تعویض داشت. در واقع تغییراتی که نکونام در ترکیب تیمش ایجاد کرد، کاملا ورق بازی را برگرداند و استقلال توانست با تسلط بر جریان بازی، سه مرتبه دیگر دروازه نساجی را باز کرده و یک پیروزی شیرین را رقم بزند. این تغییرات شامل حضور سعید مهری، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی بود.

 

1968869

روی گل های دوم و سوم استقلال، کاملا می توان رد بازیکنان تعویضی تیم را دید. در دقیقه 62 بود که پاس رضاوند روی قوس پشت محوطه جریمه به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را به مهرداد محمدی سپرد. او نیز به عرض زد و سپس ضربه اش را روانه دروازه کرد که پس از برخورد به دو مدافع حریف، وارد دروازه شد تا دو یار تعویضی نکونام، استقلال را به گل برسانند.

1968868

گل سوم محصول کامل بازیکنانی است که در نیمه دوم به میدان آمدند. استقلال ضدحمله ای را از زمین خودی آغاز کرد. محمدی ابتدا توپ را به سعید مهری سپرد و این بازیکن نیز دوباره مهرداد را صاحب موقعیت کرد و او پس از اینکه چند متری را به سمت دروازه مظاهری پیش رفت، به خوبی رمضانی را در سمت چپ صاحب توپ کرد که شلیک این بازیکن به گل سوم آبی ها تبدیل شد.

1968870

در واقع باید گفت که سه تعویض نکونام یعنی حضور سعید مهری، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی، کاملا ورق بازی را برگرداند و استقلال را به یک پیروزی شیرین رساند. البته اگر جعفر سلمانی کمی خوش شانس بود و حداقل یکی از دو موقعیت طلایی او وارد دروازه می شدند، گل او خامه روی کیک تعویض های طلایی نکونام لقب می گرفت که چنین نشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqgywv

آخرین اخبار