تاریخ انتشار: 1403/01/19 15:39
کد خبر: 1272339

جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می‌شود

پس از مصدومیت آرتور کوین یامگا از ناحیه چشم و خروج این بازیکن از لیست بازیکنان این فصل استقلال مدت‌ها بود که جناح راست این تیم فعالیت همیشگی را نداشت.
جانشین یامگا پیدا شد/ بازیکن فرانسوی فراموش می‌شود

برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان علاوه بر اینکه دو امتیاز حساس خانگی را از سبد امتیازات استقلال خارج کرد اما در نهایت چندین اتفاق خوب و مثبت را برای کادر فنی و به ویژه جواد نکونام در برداشت.

علاوه بر بازگشت مهرداد محمدی به ترکیب و درخشش بلانکو، حضور موفق میلاد فخرالدینی در جناح راست استقلال پس از تعطیلات نوروزی کاملا مشخص کرد که سرمربی استقلال در این فاصله همه وظایف آرتور کوین یامگا را به این بازیکن محول کرده است.

حضور ایمان سلیمی در دفاع راست و قرار گرفتن میلاد فخرالدینی در جناح راست خط هافبک استقلال موجب شد تا شرایط به شکل قبل و دوران یامگا برگردد. اما این بار به جای یامگا، میلاد فخرالدینی با فوتبال درگیرانه، سرعتی و پاس‌های کوتاه و بلند برای مهرداد محمدی که جلوی فخرالدینی بازی می‌کرد به خوبی جناح راست تیم استقلال را به تحرک واداشته و از سوی دیگر خط هافبک و دفاعی مس رفسنجان در جناح چپ را به شدت تحت فشار گذاشته بود.

فخرالدینی در این بازی با تکل‌های متعدد، گرفتن اوت دستی و کرنر در انتهای زمین حریف، مو به مو خواسته‌های سرمربی تیم استقلال را پیاده کرد تا خیال جواد نکونام تا حد زیادی بابت غیبت یامگا راحت شود و از طرفی نکونام غیبت بازیکن فرانسوی اش را به دست فراموشی بسپارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqk8wq

آخرین اخبار