تاریخ انتشار: 1402/07/27 10:01
کد خبر: 714687

نیمار: سخت است که بعد از ۴ ماه دوباره به اتاق عمل برگردم!

ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال به مصدومیت شدیدش که او را برای مدتی طولانی از حضور در میادین محروم خواهد کرد، واکنش نشان داد.
نیمار: سخت است که بعد از ۴ ماه دوباره به اتاق عمل برگردم!

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد مصدومیت نیمار در جریان بازی تیم ملی این کشور مقابل اروگوئه در دور چهارم مرحله انتخابی جام جهانی 2026، او را زیر تیغ جراحان خواهد فرستاد. به این ترتیب انتظار می‌رود که بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن این بار برای مدتی طولانی‌تر از ریکاوری عمل جراحی قبلی‌اش خانه‌نشین باشد.

فدراسیون فوتبال برزیل با تأیید آسیب رباط صلیبی، عمل جراحی برای درمان این مصدومیت را اجتناب‌ناپذیر دانسته، اما تاریخی دقیق برای انجام این عمل اعلام نکرده است. این در شرایطی است که نیمار در ابتدای سال جاری نیز برای درمان مصدومیت قوزک پایش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

نیمار پس از مشخص شدن میزان مصدومیتش، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «واقعاً اوقات بسیار تلخی را سپری می‌کنم. می‌دانم که قوی هستم اما این بار حتی بیشتر از دفعات قبل به همراهی و حمایت خانواده و دوستانم نیاز دارم. دچار شدن به چنین مصدومیت‌هایی و رفتن به اتاق عمل آسان نیست، حالا تصور کنید که تنها بعد از چهار ماه از یک مصدومیت، دوباره آسیب ببینید».

مصدومیت جدید نیمار عملاً سال جاری و شاید فصل را برای او به پایان رساند و این در حالی است که بازیکن 31 ساله الهلال در فصل جاری تنها پنج بازی انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ozqnpv

آخرین اخبار