تاریخ انتشار: 1402/08/20 08:36
دو ملی‌پوش سپاهان و سعید صادقی در تیم منتخب هفته
کد خبر: 1260940

نمایش وینگر پرسپولیس آسیایی شد!

دو بازیکن سپاهان و یک پرسپولیسی در ترکیب منتخب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.
نمایش وینگر پرسپولیس آسیایی شد!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ با پایان دور چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مانند همیشه، ترکیب منتخب برترین‌های این هفته از مسابقات را منتشر کرد که سه بازیکن ایرانی در جمع برترین‌ها دیده می‌شوند.

سپاهان که موفق شد در استادیوم آزادی 9 بار دروازه آلمالیق نگون بخت را باز کند، دو نماینده در جمع بهترین‌ها دارد و رامین رضاییان به همراه محمدجواد حسین‌نژاد از سوی AFC انتخاب شده‌اند. با وجود توقف پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان، اما سعید صادقی نیز در میان نفرات برتر دیده می‌شود.

رامین رضاییان که موفق شد یک مرتبه دروازه آلمالیق را باز کند، در جریان بازی نیز عملکرد تأثیرگذاری در روند بازی داشت و از سوی AFC نمره 8.7 را دریافت کرد و بهترین مدافع راست هفته چهارم لقب گرفت.

محمد جواد حسین‌نژاد نیز که برابر تیم ازبکی دو گل به ثمر رساند، پاس گل هشتم را به عیسی آل‌کثیر داد و او نیز نمره 8.7 را دریافت کرد و در کنار فام توان‌ های، بازیکن تیم هانوی ویتنام در مرکز خط میانی ترکیب منتخب قرار گرفته است.

با وجود توقف پرسپولیس در تاجیکستان، اما عملکرد سعید صادقی سبب شد تا کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به عنوان برترین وینگر چپ انتخاب کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbj8b6

آخرین اخبار