تاریخ انتشار: 1402/09/17 13:26
کد خبر: 1263116

جمله کنایه دار یحیی؛ برانکو از همه برای پرسپولیس بهتر است!

آنطور که از صحبتهای امروز سرمربی پرسپولیس برمی آید، یحیی گل‌محمدی از آمدن نام برانکو به عنوان جانشینش ناراحت نمی‌شود.
جمله کنایه دار یحیی؛ برانکو از همه برای پرسپولیس بهتر است!

 یحیی گل‌محمدی که بعد از شکست پرسپولیس در برابر الدحیل و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حسابی مورد انتقاد قرار گرفت و خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس در پایان بازی با تیم قطری از خجالت او درآمدند و نام برانکو را بر روی سکوها فریاد زدند حالا نسبت به این موضوع و خبر مبنی بر بازگشت سرمربی کروات به پرسپولیس واکنش نشان داده است.

او در نشست خبری پیش از بازی با هوادار علاوه براینکه به این نکته اذعان داشت که خبر مبنی بر بازگشت برانکو به پرسپولیس یک شیطینت بزرگ بوده است گفت که آمدن نام برانکو به عنوان جانشین من هیچ وقت من را ناراحت نمی‌کند و خیلی‌ها با این کار فکر می‌کنند من ناراحت می‌شوم اما برانکو استاد من است و بهترین کسی که بخواهد هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد خود اوست نه کس دیگری! همچنین سرمربی پرسپولیس به این نکته هم اعتراف کرد که بخش بزرگی از موفقیت‌های چندسال اخیر پرسپولیس را مدیون برانکو هستیم.

یحیی گل‌محمدی که خودش به عنوان بازیکن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا 2004 و جام جهانی 2006 با برانکو کار کرد در قامت سرمربی تیم‌های ذوب آهن، تراکتور و شهرخودرو 8 مرتبه در برابر سرمربی کروات قرار گرفت که آمار 2 برد، 1 تساوی و 5 شکست را از خود برجای گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjd7l

آخرین اخبار