تاریخ انتشار: 1402/12/22 09:52
کد خبر: 1268964

طلایی پوشان آبادان بدنبال فرار از بحران در بازی با گلگهر

صنعت‌نفت آبادان و گلگهر سیرجان در حالی به مصاف هم می‌روند که صنعت نفت برای فرار از بحران و گلگهر نیز برای ماندن در بالای جدول نیاز به پیروزی دارند.
طلایی پوشان آبادان بدنبال فرار از بحران در بازی با گلگهر

تیم‌ فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته بیستم لیگ برتر در حالی میهمان گلگهر سیرجان است که سهراب بختیاری‌زاده به دنبال خروج زردپوشان آبادان از بحران است هر چند تیم سیرجانی نیز برای ماندن در بالای جدول تلاش خواهد کرد.

صنعت‌نفت آبادان که با آمدن بختیاری‌زاده نتوانسته تغییری در روند نتایج ضعیف ایجاد کند همچنان تیمی از پیش بازنده است، در آخرین دیدار خود در خانه برابر نساجی انتهای جدولی در دقایق پایانی بازی، در حالی که از تیم حریف عقب بود به تساوی یک بر یک دست یافت تا وضعیتش بحرانی‌تر شود.

صنعت نفت آبادان اکنون دنبال کسب سومین پیروزی این فصل است تا جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ بهبود بخشد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته متفاوت بود تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میهمان خود نساجی مازندران متوقف شد تا فاصله خود با تیم‌های بالای خود را بیشتر ببیند و در آن سوی میدان نیز آبی‌پوشان سیرجانی برابر میزبان خود ملوان انزلی دیگر مدعی قهرمانی تن به شکست داد.

صنعت‌نفت آبادان که تغییرات زیادی در کادر فنی داشته نتوانسته به تیم دلخواه هوادارانش تبدیل شود و در ارایه بازی‌های تماشاگر پسند نیز ناکام بوده، این تیم در ۱۹ بازی شادابی از خود نشان نداد و در چهار بازی گذشته و با آمدن بختیاری‌زاده همچنان بر روی نوار ناکامی گام برداشته است.

گلگهر سیرجان که هفته گذشته برابر تیم پرمهره و مدعی ملوان انزلی شکست خورد و رده چهارمی جدول را از دست داد برای گرفتن امتیاز از تیم صنعت‌نفت در خانه سرشار از انگیزه است و این تیم برای صعود به بالای جدول، حریف قلدر و سرسختی برابر زردپوشان آبادانی خواهند بود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت در ۱۹ بازی گذشته فقط ۱۳ امتیاز کسب کرده و نتوانسته‌ به آنچه تماشاگران آبادانی از آن توقع دارند دست یابد و از فوتبال برزیلی در تیم خبری نیست؛ این تیم برای بهبود شرایط خود در جدول نیاز مبرم به سه امتیاز فینال گونه با گلگهر سیرجان دارد.

هفت برد، سه باخت و ۹ مساوی عملکردی بوده است که تیم گل‌گهر تا به اینجای لیگ برتر کسب کرده و اگر این تیم می‌خواهد بالای جدول را هدف قرار دهد باید از سد میهمانش صنعت‌نفت در روز چهارشنبه عبور کند.

گلگهر سیرجان با ۲۳ گل زده و ۱۳ گل خورده و صنعت‌نفت آبادان با ۱۵ گل زده و ۳۱ گل خورده برابر هم صف‌آرایی می‌کنند تعداد گل خورده زردپوشان آبادانی بیانگر تزلزل خط دفاعی این تیم است و مدافعان صنعت‌نفت آبادان به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده به گونه ای که در هر بازی به راحتی برابر مهاجمان حریف تسلیم می‌شوند.

تیم گلگهر در خط حمله میانی با داشتن بازیکنانی مانند علیرضا علیزاده و روبرترو تورس می‌توانند برای نفتی‌ها دردسر ساز شوند و هافبک‌های تیم سیرجانی به لحاظ تکنیک و سرعت جزو آماده‌های لیگ برتر به شمار می‌روند و در آن سوی میدان نیز طالب ریکانی و صادق بارانی در تیم نفت آبادان حضور دارند که به لحاظ تکنیک و شوتزنی زوج خوبی را تشکیل داده‌اند.

امین زنده‌روح و مسیح زاهدی بازیکنان کلیدی ترکیب گلگهر هستند و علی یوسف و حسین شنانی نقشی مشابه در ترکیب صنعت‌نفت دارند، ضمن اینکه تقابل عرفا قهرمانی و اریک بایناما در خط دفاعی صنعت‌نفت و امیرمهدی جان ملکی و علی یوسف در خط دفاعی گلگهر و طالب ریکانی و روبرتور تورس در خط میانی جالب توجه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است و حق کوچکترین اشتباهی نداریم.

سهراب بختیاری‌زاده  اظهار کرد: گلگهر به لحاظ بازیکن از تیم‌های پرمهره لیگ است که در خانه براحتی امتیاز از دست نمی‌دهد.

وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی بر اساس شناختی که از تیم حریف داریم انجام دادیم و امید زیادی برای کسب امتیاز در این دیدار درون تیم دیده شد.

یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار نیز گفت: بازی برای هر ۲ تیم سخت و دشوار است زیرا هر ۲ تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند.

علی یوسف ادامه داد: ما شرایط خوبی در جدل نداریم ولی برای تیم گلگهر تیم ساده و آسانی نیستیم، هدف ما کسب امتیاز در این دیدار است تا در جدول صعود داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjj5a

آخرین اخبار