تاریخ انتشار: 1402/11/26 19:11
کد خبر: 1267464

سرمربی الهلال عربستان: ما شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت که با وجود برتری خوب برابر سپاهان هنوز شانس قطعی برای صعود نداریم.
سرمربی الهلال عربستان: ما شایسته پیروزی بودیم

خورخه ژسوس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان اظهار داشت: اگرچه برتری خوبی داشتیم و اما بازی نهایی تمام نشده و کار هنوز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: باید به هواداران هم تبریک گفت زیرا یک شب عالی برای آسیا و جهان رقم زدند ما شایسته پیروزی بودیم و الهلال بازی را بخوبی به پایان رساند.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: در نیمه اول سه موقعیت ایجاد و یک گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم سپاهان زیر فشار ما قرار گرفت و وقتی ١٠ نفره شد سختی کارشان افزایش یافت.

ژسوس افزود: بازی به من الهام کرد که در دقیقه ٨٠ به بعد تعویض های مناسب را داشته باشیم و نفرات جایگزین مطلوبی به میدان بیاوریم.

وی اضافه کرد: ما به دلیل اینکه پرواز داریم زودتر نشست خبری را ترک می کنیم و این موضوع را محترمانه مطرح کردیم، لذا خبرنگاران آن را بی احترامی تلقی نکنند.

بازیکن الهلال عربستان که بعنوان بهترین بازیکن نیز انتخاب شد در این نشست گفت: بازی خوبی بود و امیدواریم سپاهان در آینده شانس بیشتری برای برد داشته باشد.

عبدالله الحمدان ادامه داد: هنوز اتفاقی نیافتاده و برای مسابقه برگشت با فکر اینکه صفر صفر هستیم برابر سپاهان قرار خواهیم گرفت.

این مسابقه از ساعت ١٩:٣٠ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد و با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjoer

آخرین اخبار