تاریخ انتشار: 1402/11/19 17:54
بازیکنانم تمام مسائل تاکتیکی را در زمین اجرا کردند
کد خبر: 1267140

اکبرپور: مگر استقلال و نفت گوشت قربانی هستند

سرمربی استقلال آبی پوش ملاثانی می گوید کاش تیم ملی ایران برابر قطر خوب بازی می کرد و حذف می شد.
اکبرپور: مگر استقلال و نفت گوشت قربانی هستند

به گزارش فرتاک ورزشی

سیاوش اکبرپور که به تازگی هدایت تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی را برعهده گرفته، موفق شد دست به کار بزرگی بزند و تیم او در دیدار برابر صنعت نفت آبادان به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

سیاوش اکبرپور در نشست خبری پس از این دیدار گفت: بازی خوبی بود. پنجره باشگاه ما بسته است و در نقل و انتقالات زمستانی هم چهار پنج بازیکن از تیم ما جدا شدند. به این بازیکنان افتخار می کنم که تمام مسائل تاکتیکی را طبق آنچه خواسته بودم در زمین اجرا کردند.

وی خطاب به مسئولان استان خوزستان گفت: تا چه زمانی قرار است به استقلال ملاثانی و نفت آبادان ظلم شود. مگر این تیم ها گوشت قربانی هستند؟ دلم برای مردم آبادان می سوزد و اگر بخواهند این تیم را از آن ها بگیرند واقعا بی وجدانی است. دلخوشی مردم آبادان به همین تیم  ست. خوزستان پول دارد اما  فقیر است. امیدوارم مسئولان کمک کنند و به روزی برگردیم که تیم ملی ژاپن به خوزستان آمد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: ۹۵ درصد بازیکنان ما خوزستانی و بی ادعا هستند که آینده فوتبال ایران هستند. فوتبال و ورزش رواج جامعه را تغییر می دهد. تا روزی که این جا هستم برای استقلال ملاثانی می جنگم.

وی در پایان نیز گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی با قطر درک نکردند که کجا هستند. در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی اصلا بدون برنامه بودیم اما فوتبال است. اما کاش خوب بازی می کردیم و حذف می شدیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjv7a

آخرین اخبار