تاریخ انتشار: 1402/08/15 22:35
کد خبر: 1260665

کامبک چلسی، تاتنهام ۹ نفره را نابود کرد/ هت‌تریک جکسون در شب پرکار VAR

نبرد تیم‌‌‌های پایتخت‌نشین در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی آبی‌پوشان لندن برابر سفیدهای این شهر به پایان رسید.
کامبک چلسی، تاتنهام ۹ نفره را نابود کرد/ هت‌تریک جکسون در شب پرکار VAR

در آخرین بازی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رقیب همشهری‌اش چلسی رفت که این بازی با برتری 4 بر یک چلسی همراه بود.

این نتیجه در حالی به ثبت رسید که تاتنهام شروعی رؤیایی را رقم زد و در دقیقه 6 مسابقه توسط دژان کولوسفسکی به گل رسید. هشت دقیقه بعد هم ستاره کره‌ای این تیم سون هئونگ مین گلی دیگر را برای تاتنهام زد که VAR آن را مردود اعلام کرد.

بعد از این گل جریان بازی به سود چلسی تغییر کرد و این تیم در عرض هفت دقیقه (21 تا 28) به ترتیب توسط رحیم استرلینگ و مویزس کایسدو دو گل زد که VAR هر دوی آنها را رد کرد. با این حال اولین گل چلسی سرانجام در دقیقه 35 توسط کول پالمر از روی نقطه پنالتی رقم خورد. این پنالتی حاصل خطایی بود که کریستین رومرو مدافع میانی تاتنهام در دقیقه 33 روی انزو فرناندس مرتکب شد و داور پس از بررسی صحنه توسط VAR نه تنها این برخورد را خطا تشخیص داد بلکه بازیکن تیم میزبان را شایسته دریافت کارت قرمز دانست و به این ترتیب تاتنهام نه تنها گل خورد، بلکه 10 نفره شد.

اوضاع برای تاتنهام اما بدتر هم شد زمانی که دیگر مدافع این تیم، دستینی اودگی در سمت چپ خط دفاعی نیز با دریافت کارت زرد دومش در دقیقه 55 اخراج شد تا تیم میزبان 9 نفره بازی را ادامه دهد. 20 دقیقه طول کشید تا چلسی از برتری عددی‌اش بهره لازم را برد و در دقیقه 75 توسط نیکلاس جکسون گل دوم را زد. تاتنهام می‌توانست به بازی برگردد وقتی که اریک دایر در دقیقه 79 برای این تیم گلی به ثمر رساند که VAR‌ آن را مردود دانست.

آخرین امیدهای شاگردان آنگه پوستکوغلو برای کسب امتیاز از این بازی خانگی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بر باد رفت وقتی که نیکلاس جکسون دومین گل خود را زد. کابوس مهار او برای تاتنهامی‌ها اما تمامی نداشت، چرا که جکسون در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده، هت‌تریکش را کامل کرد.

با این نتیجه اولین باخت فصل در کارنامه تاتنهام ثبت شد تا تنها تیم بدون باخت لیگ برتر نیز طعم شکست را بچشد. این باخت سبب شد که تاتنهام با 26 امتیازی که از قبل داشت، پشت سر منچسترسیتی صدرنشین 27 امتیازی، در رده دوم جدول باقی بماند. چلسی اما با پیروزی ارزشمندش 15 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/qek7zj

آخرین اخبار